|
|
|
|---|---|
|
hejsan undrar lite vad ni kör för sänkning jag skulel vilja köra 60 40 sänkning men har 19 tummare tar dom i då?? någon som vet lr kanske är snyggare med 40/40?? nån som sänkt och hur mycket tacksam för svar MVH // Mange | |
| Beror på vilken ET som är på fälgarna. Har du dessutom orginaldämpare är det inte bara at byta fjädrar. | |
| köper dämpare och fjädrar när jag köper bara det att kanten ska gå precis över däcket å det gär den nu på vänstersida men höger dämpare e slut så den tar i på dnen sidan därför jag moste veta så man inte köper för låga dämpare men 40 borde bli bra tror jag MVH//Mange | |
Smiley© |
Jag ska sätta på H&R sänkfjädrar på min, den sänker 30mm fram & 10mm bak. Om bilen inte har säckat ihop genom åren så kommer däcken att ligga i höjd med skärmkanten, kanske 10mm ovanför. Men har bilen säckat ihop en bit så blir inte sänkningen så som jag önskar, sänkningen blir mindre än önskat. Jag gillar inte när skärmkanten ligger för halva däcket eller mer för då ser bilen nersutten och slut ut, så jag skulle inte vilja sänka så många mm som du nämner. Hur höjden blir påverkas lite av vad man sätter på för stötdämpare också. Nån här har kanske bild på enM5a med H&R fjädrar monterade? /Thomas |
|
Kolla min på galleriet, jag har H&R fjädrar på min m5, visserligen ställbara konifram. mvh BMW M5 för life. Snart Schrick kamaxlar och mappad |
|
| Ok vart köpte du koni dämparna till din m5? Vill ha ställbara på min mvh mange | |
|
Mange: Har tyvärr ingen aning då de satt monterade på min redan näe ja köpte den, ska kolla igenom alla mina kvitton sen förra ägarna och se om ja hitta något. ,mvh BMW M5 för life. Snart Schrick kamaxlar och mappad |
|
| Ok har letat efter ställbara men bara hittat för 25000 kenns lite mycket annars får man vell besöka bmw å köra orginal grejjer kan va nice på ett sett det också mange | |
|
jo org känns ju lite bättre, den dagen ja ska byta igen blir det nog bmw org iallafall bak, så man slipper koppla bort nivåregleringen BMW M5 för life. Snart Schrick kamaxlar och mappad |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.