|
|
|
|---|---|
| Jag måste skaffa nya bakdäck och tänkte satsa på ett par 225/45 17 tum. Jag har fått ett bra pris på ett par nya däck av märket "Triangle". Tydligen ett lågprisdäck Är det någon som har erfarenhet av Triangle? Är dom okay eller borde jag satsa på 50% dyrare Falken eller Conti? | |
|
Jag har faktiskt missat att de fått så kassa resultat i tester och har köpt fälgpaket med Triangle Talon ( minns inte modell, men inte den som testas i AMS nyligen ). Jag tänkte testa de, slänger inte nya däck. Grejjen med testerna tror jag att själva referenserne (dvs. toppdäck) blivit mycket bättre. De är nog bättre än 8-10 år gamla michelin som vi / andra kör /körde runt med förr, med ca. 2-3 mm mönster dessutom. Vi får se, en sommar lär de fixa, bara att ta det lugnt i blöta... Visst, hade jag sett testet före däckköp, hade jag inte köpt de, men nu är det för sent. Mvh: Zoltan |
|
|
Kan ju tillägga att förra året körde jag runt på Federal 235/255 - 18 "made in taiwan" ca. 500mil. De hade heller inte fått nån vidare beröm, men jag tycker att de var kanon. Bra i blött, o stabila, runda o fina. Kanske inte tystast, men helt ok. Mvh: Zoltan |
|
|
made in thailand skulle det vara Mvh: Zoltan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.