|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet var man kan serva AC´n till bilen Runt Järfälla närområde. Tacksam för svar,, | |
|
Jag konverterade min AC för det nya köldmediat (R134a?) hos Celer i hammarby, inte direkt i närheten av Jakan, men de så bra att jag tog omvägen från Täby för att komma dit. Börjar det bli lite varmt i kupén? Per R |
|
|
nej då! inte i kupen den funkar bra. men jag har andra bilar som inte kyler något vidare,En jänkare som vi får tala tyst om här på forumet :) he he OK då vet jag,men jag hittade denna firma Länk |
|
|
Om du testar den så hör gärna av dig igen o berätta om de var bra - vallentuna är närmare o även jag har en jänkare... Per R |
|
| Kolla med Pitstop i Kista alt OK i Vällingby och tala med Ronnie Lönn | |
|
En skatt för mig som 850-ägare har varit Länk Där kör Dr Per ett samarbete med en AC-firma nästgårds. Mvh Asken |
|
|
Jag har boka en tid där i Vallentuna återkommer så får vi de hur det blir. Fa* vad det är varmt.... :-) "Asken" hoppas att du inte tar illa upp men jag har lagt ned allt som har med DR Per att göra. //M |
|
|
Mr Mad: Visserligen inget med Ac-frågan att göra men varför har du "lagt ner allt som har med Dr Per att göra"? Har själv funderat på att lämna in för automatlåde olje byte hos Dr Per, därav min undran. Vh/Kermit. Min Bil-blogg. Länk |
|
|
Mr_mad: Vad bra att du hitta en närmare verkstad då åker du itne så långt och svettas ihjäl:) Jag tar inte illa upp alls, delvis mitt "fel" att Dr Per har fått så mycket att göra då jag skrivit om honom. Tidsmässigt drabbar mig som numer har ett nytt system. Lämna bilen, få vänta ett antal dagar pga alla kunder och bilar han vill hinna hjälpa sen hämta bilen då den är klar:) Det ger mig tid att utveckla mitt målande undertiden. Om Er relation sinsemellan vet jag inget. Min och Doktor Pers relation är en nöjd kund som har bilar att serva relation:) Allt gott! Asken |
|
|
"Asken" Ja jo det kan nog stämma att han har mycket att göra. Jag ska dit nu på Torsdag sedan så får vi se vad man kommer fram till. Det jag gilla med dem var att man tillverkade egna AC-Slangar det kan vara dyrt som original.När det gäller en jänkare så säga. |
|
|
Det gick bra, Man fyllde den med gas och hittade ingen läckage som tur var. Men däremot så fick jag order om göra rent kondensorn som tydligen var igensatt av 10 år skit som den hade samlat på sig. Nu kyler den som aldrig förr :-) vad en liten rengörning kan göra. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.