|
|
|
|---|---|
| jag har budget ac:n i min 328. kan man byta upp den? den kyler men har inte jättehög kapacitet | |
| jag har bara vanliga vreden som i en bil utan ac, och en liten knapp bara, på eller av och sedan vreden | |
|
"Stora" ac:n med liggande hjul kyler inte bättre, du behöver nog göra en service på din ac bara. Mvh |
|
|
Cruser: Har du bytt microfilter ? 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Jonsson |
|
| för att byta till den stora så måste man även installera ne motor som styr hur mycket den ska vrida sig. | |
| ja har haft den i ett halvår, har inte bytt filter än, var sitter de? gör man sådant själv? | |
|
Då tycker jag du ska göra de, brukar bli en redig skillnad. Inte i kyla kanske men i fläktstyrka. Kostar runt 250:- för ett nytt och man byter de på 20-30min. Följde själv denna guide när jag bytte --> Länk 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Jonsson |
|
|
Tack för tipset Jonsson! Ska byta det filtret på min isf, så det blir lite mer tryck i fläkten. Var köper man ett microfilter? |
|
| ska byta de på min, MEN idag på väg hem fra orust slutade ac:n att blåsa kallt kändes de som iaf. börjar bli dålig? de e kallare än vanlig "kallblås" fläkt men inte lika kall som den brukar... | |
|
Bimmerkid: De finns lite varstanns där du kan köpa reservdelar tex. BMW, Mekonomen, Biltema. 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Jonsson |
|
|
var kan man fylla ac: till ett bra pris? runt GÖTEBORG....kostnad? vad kostar en provtryckning av ac:n |
|
| skulle byta microfiltret, man de satt inte där de borde, är den eftermonterad tro? | |
| om min ac är eftermonteraf, var kan filtret sitta då? var sitter filtret på bil utan ac? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.