|
|
|
|---|---|
|
Hej. BMW egna Ipod-ansluting; Vart hamnar Ipoden? Kommer låtnamnet upp på bilstereons display? Fungerar rattknapparna och stereons knappar? Hur lång tid tar arbetet för BMW? Jag har en BMW e46 2003 med H/K. Har varit i kontakt med BMW men dom verkar ha mindre koll på det här. Mvh Andreas | |
|
Min bror har en sådan anslutning i sin 325-02 som han är mycket nöjd med. Ipoden betraktas som en cd-växlare med fem olika spellistor, den sjätte är alla spellistor i en enda lång rad om jag minns rätt. Ipoden hamnar i handskfacket dit sladden dras. Låtnamnet kommer inte upp i displayen, däremot funkar knapparna på ratten och på stereon. Har för mig att BMW vill ha ca två timmar för att göra jobbet. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Tack för svaret. Väljer mellan Icelink och BMW´s egna, men Icelink blir billigare trots att dom måste dra en förlängningskabel längs hela bilen pga att jag har H/K. Jaja, Icelink blir det då! |
|
|
Varför måste du dra kabel? Det är väl bara om man har navi? |
|
|
Nje, hade jag H/K var den tvungen att kopplas in i bak. Och ville jag inte ha min Ipod i bagaget så fick man dra en kabel sa BRL.se. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.