|
|
|
|---|---|
|
min 318iS-88 gick igenom besiktningen för 2 veckor för förstagången i min ägo och jag kan nog inte vara nöjdare, så kul som jag haft under dom här 2 veckorna har ja nog aldrig haft i en bil förr. inte nog mä att e30 nog är bland dom snyggaste bilarna som nångonsin skapats dom är skön att köra oxå. första veckan körede jag runt i ett par tok slitna orginalstolar men jag ficktag i ett par e30 sport stolar, inte direct dom snyggaste ever men man sitter som en gud och mä mtech I ratten kan d nog inte bli bättre sliten o mjuk. bakhjuls drift är nog guds gåva till mannen, man kan sladda inge mer fjoll mä handbromsen o att bara pumpa ur bilen på en grus plan, underbart. kanske låter som en riktig 18åring men ska man åka bmw på vintern innan vintern så har man inte så mycket val vill inte köra åt h.. första snön, för nu lär det bli fler e30. det känns som att man är en liten flicka som berättar om sin ponny ;) jag köpte bilen i agusti förra året och den har stått sedan dess medans jag har fixat felen den hade sedan sissta besiktingen. 17500mil, is läpp, delphingrå, riktit snik utrustad. utrustnings listan va ungeför 3rader men någon innan mig har bytt till svarta dörrsidor och nu har jag bytt till svart inner tak, mtech 1 ratt och sportstolar. och den har blivit döpt till inez. bilder finns på www.ivel.se kännde mig tvungen att skriva efter alla skyssta "min första bmw inlägg" | |
| Jag förstår dig,jag har börjat samla på dem efter att jag köpte min första. :) | |
|
sladda på grus ?? trodde man skulle sladda på asfalt =) hehe.. har en 318 till salu om du behöver en till snart =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.