|
|
|
|---|---|
| Tjenis alla. Kan man eftermontera dragkrok till en 525 touring e39 01-03 och hur mycket kostar det? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Hej inga problem alls, det finns en kille på blocket som säljer originalkrokar och åker runt och monterar i Sverige för tror korken kostar 4500 inklusive elsats/interface och han monterar dom för runt 1500 spänn. Men gör en sökning på blocket så hittar du annonserna. De som han monterat åt har varit helnöjda. Det finns en hel del eftermarknadskrokar både på div reservdelsfirmor. Ska BMW gör jobbet så är det väl dubbla summan ungefär. ///MVH Hasso Länk |
|
Som Hasso skriver så är killen på Blocket att rekomendera, Lars heter han. Jag fick monterat ett Westfaliadrag vilket är samma märke som BMW monterar origiinal och det funkar utmärkt. Betalade 5500kr monterat och klart för ett par månaders sedan. ___ //Ulf |
|
|
Programmer: Har du några bilder på hur det ser ut monterat samt om det är ett avtagbart, hur det ser ut när det är av? Tack på förhand. |
|
| Här kan du köpa drag till bra priser Länk | |
|
ChristoferB: Mitt är avtagbart och i min blogg finns det bilder på hur det ser ut när det ej är monterat, dvs bilderna visar plastluckan som döljer fästet. Har tyvärr inga bilder med kroken monterad. ___ //Ulf |
|
|
Programmer. Tackar för detta, det ser kanon ut, får nog bli ett sådan krok när kassan tillåter det hela. Vad kostar difusorn med uttag frö dragkrok? Antar att den inte ingår i hans monteringskostnad? Tack på förhand. Mvh ChristoferB |
|
|
Köpte den när Förenade Bil i Malmö hade klubbkväll och betalade väl drygt 700kr med 20%-rabatt så ordinarie pris borde väl då ligga på ca. 900kr. Sen tillkommer ju också kostnad för regbesiktning på 3-400kr så totalsumman för min del hamnade på ca. 6500kr. ___ //Ulf |
|
|
När jag köpte bilen så monterades det på ett drag. Kostade totalt 6000 inkl luckan, lackad och klar.. Iofs hade jag fördelen att bilen ändå skulle in på lack av bakluckan så de lackade "dragluckan" samtidigt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.