|
|
|
|---|---|
|
hej! jag undrar vad det är för kontakter som hänger i min dörr det är 1 gul och 2 vita som hänger i bakkanten av dörren (det är förardörren på en cupé) och de kommer från själva bilen och det är 1 till gul kontakt som hänger utanför rutan om ni förstår. dåligt förklarat jag vet men jag tror ni förstår ändå också är det en kontakt som ser likadan ut som den som hänger från högtalaren men har en gulbrun och en gulvit kabel från någon som kan hjälpa mig? när jag ändå är på gång så kan jag fråga hur man kommer åt högtalarna bak. en har slutat fungera. | |
|
en fråga till hur demonterar man en backspegel? den har slutat fungera den med |
|
| backspegeln sitter med 3 st skruv innifrån bilen.. bakom den lilla plast kåpan som förövrigt bara är att rycka bort.. (först bända loss med en skruvmejsel och sedan dra uppåt | |
|
det har jag listat ut redan men jag skulle vela komma åt motorerna i backspegeln för de verkar inte fungera någon som vet hur man ska sätta + och - för att testa dem? jag lyckades även ta bort den lackade delen men då ser man inte nå mycket mer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.