|
|
|
|---|---|
|
Som topic funderar på en beggad x5 3.0 diesel med automatlåda, den som kom -04 med faceliften, har fått för mig att det är x-drive som awd i den?? men vet inte. läste ett test med 5 serien med x-drive, och den blev riktigt lovordad, BMW gamla awd är enligt min mening inte bra nog, men denna ska vara grym o tydligen ska man klara djupare snö med den. Men X5 i övrigt från -04a, vanliga fel o brister? eller är det en rätt så bra o säker bil med god hållbarhet?? en X5a med dessa mil kostar ju som en ny sorento ungefär... Hälsn fredrik | |
| Bra bil. Självklart... Att du ens kan tänka sorento. Hade ALDRIG valt en sorent framför en x5:a hur rutten x5:an än va. Frugans svågrar kör sorento. Det känns som att sitta i en plastlåda, så javla tråkiga... | |
|
fredrik_wt; Rekomenderar starkt X5DA Facelift. Har en själv og kunde inte tänka mig nåt annat. Ja, det är Xdrive på dom. Jag känner inte till några vanliga fel som är alvarliga. Några länkarmar framme kan spöka har jag hört men detta är enligt verkstaden nästan bara kosmetiskt. LØP Å KØP!:-) Mvh Hosse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.