AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
1.601

Bilder: Lemans blå 3-dörrars 1-serie

bm
446
bmwtok
3-d 120iM
Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk
Tack för bilderna!
Mycket tjusig 130iM
Nu börjar jag bli RIKTIGT sugen på min :D

Mvh,
/Wille
bm
446
bmwtok
3-d 120iM
Är det någon som sett 3-dörrars Lemans blått på riktigt ännu?
grymmt snygg.. det ända jag har att klaga på hos 1-serien är framlyktorna.. dem ser ut att komma från en sedan elelr något annat.. skulle vilja ha lite mer lutningen mellan lamprona och huven om ni förstår vad jag menar.-.. i övrigt den snyggaste småbilen :D
Fin, men skulle helt klart ta en 5 dörrars ist. Ser ingen fördel med 2. Knappt snyggare heller.

Ghost Rider
fin fin bil men föredrar 5 dörrars

Christer Andreasson
BMW 120D
0707-832302 vard 7-16
övrig tid 0732-681144
Mo
217
Monclair
X3 3.0D - 06
eller hur, fem dörrar är snyggare...
..och snart kommer en e30-ägare och säger att e30 är mycket snyggare än e87, Bangledesign etc....
Varenda tråd som skapas om 3d e87 måste ni in och kludda i? Vad är poängen? Är ni orliga för andrahandsvärdet på icke faceliftade 5d e87? ;)

Mvh,
/Wille
WilleW

Nej, jag är inte orolig för andrahandsvärdet (eller var inte det när jag hade min 1a).

Låter snarare som du är det... ;)

Jag förstår inte?
Var i forumet har jag skrivit ner designen på 5d?
Jag tycker 5d är skitsnygg!

Dessutom faller du själv, som du redan själv så konstaterat, utanför ramarna som e87-ägare ;)

Lite märklig formulering i din sista rad Grodis, är jag orolig för andrahandsvärdet på 5d eller 3d eller är det bara ett sofistikerat sätt att säga "ska du säga"? ;)

Jag tycker mest att det är lite tråkigt att i de flesta trådar som skapas om 3d så händer det fenomen som jag konstaterat ovan, vilket ofta inte har så mycket med själva tråden att göra.

Mvh,
/Wille
co
1.144
coldhex
BMW M135i
haha wille, jag satt precis och undrade hur du skulle tackla "ha som sa det han va det" inlägget ovan, men replyet satt ju som en smäck. Känns lite lågstadie här ibland.

För att återgå till tråden, grymt snygga bilder! Jag gillar 1an mer och mer. En 130 skulle kanske sitta fint som nästa bil.
Ruskigt snygg i blått. Tycker att 3-dörras ser bättre ut än 5-dörras.. men men smaken är väl som baken :P
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.