|
|
|
|---|---|
|
hej, har varit och polerat trottoarer med min al.fälg idag. fina kantskador. kan man fixa det lätt själv. har sett att det finns fälgfärg på sprayburk. är inga djupa repor, mest yttersta lagret som förvunnit. nån som provat att fixa själv? | |
|
Beror på vilka krav du har på ytfinish. Är det orgfälg? Tror inte det finns spray till dom. www.fagfixarna.se eller www.intera.se kan laga fälgar ok. Det blir dock färgskillnad. Går ju att måla på tex lite hammarlack också. Alla alt beroende på nivån man har i ambitionen. Mvh Asken |
|
| ej org. är av märket stilauto. har sett nån universal färg till fälgar på macken. kanske blir bättre än vad det är nu ialla fall. kan återkomma med resultat. | |
|
Länk Må gott! //Palle |
|
|
Ring till fälgfixarna dom löser säkert dina fälgar. Såg på deras hemsida å dom verkar ju duktiga på sin sak Mvh Mr-speed go for 540 manuell |
|
| Någon som vet priset per fälg ungefär? Verkar variera lite beroende på vem man pratar med. | |
|
Fleshy J: jag målade mina alu fälgar för dom såg för jävliga ut eftersom personen som hade bilen för inte hade sköt dom bra .. Men jag köpte fälg färg på mekonomen efter några rekomenderade mig de här .. och de gick faktist jävligt bra lär jag säga tog och måla alla 4 fälgarna och dom ser ut som nya nu.. var samma färg oxå .. köpte klarlacken där oxå( fälgklarlack) ... jag köpte två burkar fälgfärg men de räckte med 1 till mina 16 tummare och då hade jag på mycket med färg och en bruk med klarlack oxå.... och den färgen kostade 66:- bruken Du kan ju få se kort sen om du vill =) ska lägga upp lite kort när fälgarna nu äntligen sitter på bilen.... Mvh Teres =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.