|
|
|
|---|---|
|
Jag ser nu att rails inte ingår till 325i och kan inte bestämma mig för om det är snyggast med eller utan. Jag kommer ALDRIG att använda dem, men ska man slänga till dem ändå? Vad är vanligast? Går det att få dem i alu? (Sen ser Jag att Jag missat rattknappar, dumt nog trodde jag att det ingår, men icke... Så det MÅSTE jag ha.) | |
| snyggare utan, och mera ovanligt? | |
|
Jag tvekade också, Helt klart mer ovanligt utan rails, rakt fram/bakifrån är det definitivt snyggare utan rails, men jag kom fram till att jag trots allt tycker att helhetsintrycket blir bättre med..De bryter av på något sätt, blir väldigt mycket platt takyta annars. De finns inte i alu, bara svarta. Tur att du upptäckte rattknapparna, inget ingår så det gäller att kolla riktigt noga så att man inte missar något väsentligt. :-) |
|
|
Snyggare med rails tycker i alla fall jag dock tycker jag att E91 är mer ok utan rails än E46 och E39. ___ //Ulf |
|
Darreman |
Jag skulle ha dem kvar. |
|
Jag ringde och la till rails. Jag tror att det blir lite snyggare. Multiratt ingår tydligen i M-sportpaket enligt säljaren. Sen ändrade Jag från 17" till 18"- fälgar till vinterdäcken. |
|
|
Continental, säker på att multiratt ingår i m-paket? Tror bara det gäller i kombination med advantage och dynamic. Jag fick iaf lägga till multiratt! Har också m-paket. Har också rails btw... |
|
| Säljaren sa att de levererat ett flertal 325 med liknande spec och alla hade rattknappar. Han sa även att M-ratten inte finns utan! De har dividerat fram o tillbaka med BMW Sverige angående otydligheten kring detta. Enligt brochyren så är det bara standard på 330 och uppåt. | |
|
Kul att man betalat för att få något som man ändå hade fått :( Låter ju trassligt det där. Sånt som man stör sig på helt klart. En tusing hit eller dit är väl inte så mycket att bråka om men principen.. |
|
| Precis. Kolla upp hur det ligger till. Jag tänker göra det NOGA innan det är för sent, dvs man får en bil UTAN knappar. | |
|
Alltså, jag har ju beställt knappar och betalt för det vad jag kan se. Men det är ju trist om jag inte hade behövt betala extra liksom.. |
|
Darreman |
Jag Photoshoppade bort mina rails och insåg ganska snart att bilen blir mindre "maffig", den såg liksom lite anorektisk ut. jag har dock funderat på att lacka dem i väldigt mörk silver. MVH Anders |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.