|
|
|
|---|---|
FredricF |
Kolla in denna om du törs (om du kan se hela utan att titta bort är du a) duktigt förhärdad på gränsen till sadist eller b) inte BMW-entusiast) Länk PS. Do not try this at home. /Fredric |
|
Klarade inte att se mer än 52 sekunder, vad i hela friden skall det där vara bra för. Vad är det med folk? /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
Det är säkert provning på gång där. Förhoppningsvis gör de era framtida bilar säkrare för er... Det är säkert en provbil bara. De tillverkar rätt många de bara förstör o maxprovar på alla sätt o vis. Till alla Volvofj*ollor, ni skulle lipa om ni visste vad vi hittar på med "Test Vehicle" (står på sidan). Mvh: Zoltan |
|
|
Märkligt. Det är ju inga smågrabbar, de har en tüschk instruktör, bär samma sorts t-shirts (som vore de ett team). Stuntmän? Mvh Mikael |
|
| Tror jag läste mig till att det är någon typ av kurs hur man lär sig att stoppa bilen om ex bromsarna skulle paja. Det är BMW som anordnar själva kursen och bistår med en bil. | |
| Ja det var ju inga experter som körde direkt... Men det sved att höra ljudet måste jag säga. | |
|
Det som danielb skriver stämmer, en kurs i att hantera en krissituation helt enkelt. Synd att de skulle använda en BMW bara! Man ska sikta på att vara bra! |
|
| om det är en kurs om hur man stoppar en bil utan bromsar så går det väll bättre med motorbroms eller liknande :S | |
Transocean |
Var det inte så att om man vill köra på Nürnburgring så får man genomgå en liknande stopp-kurs? Juha |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Tänker bara på min före detta när jag ser och hör det där! =) MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
okej karsossen blir ju skadad men vad händer med motorn;););) |
|
|
Ja, gut! Das måste vara ett gäng väcklings-gubbar! E46 är ingen ny bil längre men tester finns det alltid att göra! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Detta är ett moment i BMWs förarkurser för ökad säkerhet. Som Transocen skriver är just detta filmklipp från Nuerburgring. För den som vill prova själv är det bara att anmäla sig till kursen, bmw bjuder på bil så man behöver inte höra gnisslet mot dörren i sin egen bil. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.