|
|
|
|---|---|
|
Hej, Bor som kanske visa redan vet I holland. BMW delar aer 10-15% billigare haer. Jag har ett sommarstaelle i Malmoe trakten och kommer koera hem Onsdag 6/6 2007. SKa in till BMW haer pa Mandag 4/6 2007 och koepa lite delar till mig sjaelv. Om det nu aer nagon som taenkt koepa en del till sin BMW och vill spara 10%, sa kan de maila till mig. Skicka reservdelsnr och antal. I relation till typ av del och storlek/vikt av del, kan jag eventuellt mot postfoerskott koepa och leverera denna del naesta vecka. Ni far kvitto och BMW 'EU-garanti'. Del haemtas/levereras till Malmoe. Har inte jaettemycket plats kvar i min E61 (massor av Oel och Vin :>) sa foerst till kvarn far mala. Tjaenar inget pa detta, vill bara hjaelpa andra BMW-entusiaster som mig sjaelv....:> Mvh JP marineutter@yahoo.com | |
|
Hej, 8-14% i relation till del menar jag. Vet inte var 10-15% kommer ifran.....raeknade fel mot Euron foerst...:> mvh marineutter |
|
|
Trevlig kille, som hjälper till sådär! Hur var det här då. |
|
|
marineutter: Det vore dumt att lita på att alla som beställer delar från dig verkligen kommer och hämtar ut det. Risken finns att du blir ståendes med en del reservdelar som du inte har någon nytta av och som du inte kan returnera. __ Bilblogg: Länk |
|
|
Mugge; Tack foer omtanken! Koep sker enbart mot foerskottsbetalning, och haemtar ingen sina betalade delar, aer det ju bara att laemna tillbaka till BMW mot kvitto och fa pengar returnerade! :>. Obs, aeven pa bestaellda delar! :>. Dock redan foersent foer de som kanske hade velat bestaella bromsklossar,mbromsok, sensorer etc coh sparat ett par hundralappar.... Eftersom detta dock hade skett mot foerskottsbetalning, aer det ju 110% foertroende som gaeller :> mvh marineutter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.