|
|
|
|---|---|
| fick fram den på felkodsläsaren men hittar ingenstans där dom säljer sådana | |
| Den säljs nog bara på bmw..till en 528:a kostar den ca 800kr,så där omkring kostar den nog till din också. | |
| runt tusingen har ja för mig. | |
| Köpte en i fredags 965:-, Trodde det var fel på den, slö gång o ryckigt, ska in på diagnos i morgon, får vi se vad det är för fel!! | |
| Vevaxelgivaren va felet. | |
|
hej, hur vet Ni att Vevaxelgivare var felet...?? Hur går det till när vevaxelgivare slutar fungera??? Det går att köra eller? mvh |
|
| Ja den går att köra, men den går dåligt, slö, hostar, och ryckig gång, Emmellanåt kan den bara stanna, när den står på tomgång så dör den efter ett par sekunder. Bränsle förbrukningen 2liter/mil. Känns som du drar på en tung vagn efter bilen. Jag var på diagnos av bilen idag, felsökningen visade vevaxelgivaren, givaren är beställd får den på torsdag, jag återkommer och berättar om det va rätt diagnos jag fick av felsökningen. | |
|
okay... mvh |
|
|
Mycke riktigt, det var vevaxelgivaren som va paj, nu sitter det en ny givare i den, nu går den bättre än någonsin, skönt. Givaren kostade 1020:- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.