|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Hej är inne på en M3 e46 och undrar vad ni tror om dessa bilar eller om någon som vet något om dessa? Länk Länk Eller har ni några andra förslag på nån annan bil i ungefär samma prisklass? MVH Veton | |
|
Hej, Den andre har jag ägt. Mkt fin när jag hade den. Sålde den för ca 1 år sen. Gjorde mtest på den innan jag sålde den, som köparen betalde, inga anmärkningar på bilen då. Så lycka till skriv här om det är ngt annat du undrar om den bilen. Mvh |
|
| Du menar den silvriga eller? | |
|
Ja den silvriga. |
|
|
Jag har ringt killen men han har inte svarat än tänkte sticka o kolla på den i dagarna. Va tycker ni om priset på den då? |
|
Lars Jakobsson |
Jag hade tagit den silvriga som nr1.. kostar lite mer men man får vad man betalar för.. Mer utrsutning, känns som ett säkrare kort. Inredningen i den svarta var inte så jätte snygg, kan bli svårsåld. Priset ligger nog lite högt, men du har ju inte börjat pruta än ;) |
| gillar inredningen i den andra. så jag hade nog tagit den första | |
|
Jag med gillar mer inredningen i den första men det lutar mer åt smg ;) Men ni tycker den verkar bra eller? |
|
|
Vetoni, tycker du ska satsa på den silvriga den ser riktigt fräsch ut.. btw hade du inte en m3 cab förut? |
|
|
Jag lånar tråden lite... Ta bort inlägget om det inte uppskattas Länk Hur ligger den i prisbild och hur mycket eventuell värdeminskining skulle där vara uppskattat till i vår på denna.. säg med 1000 mil mer på mätaren. Funderar nämligen på att köpa och kanske behålla och köpa en smg till nästa sommar utan att förlora för mycket pengar.. Jag orkar snart inte stå ut den oihärdiga väntat på en svart smg med svart skin till bra pris med lite mil som denna ... |
|
|
Länk ahlgren varför inte satsa på den?.. jag har åkt den Går mycket fint å är i otroligt fint skick |
|
| Ahlgren, vad den tappar till nästa år är svårt att säga, men om du verkligen vill ha en Svart med SMG varför inte vänta tills du hittar en sådan ? måste den ha Svart inredning också ?? fanns jo en SVart med vit skinn som va väldigt snygg, men jag förstår att du har tappat tålamodet efter all letande men jag skulle fortfarande rekommendera dig att vänta tills du hittar en som du verkligen faller för. | |
| den bilfreak postade va jo som handen i handsken efter dina önskemål =)) | |
|
Hej! Det blir lättare att sälja en sv. såld med SMG låda än en import med manuell låda.Jag menar sen när det blir dags att sälja bilen Dime M Länk |
|
|
Länk den här då? :) |
|
|
Bilfreak: Den m3,an i all ära, men den är pillad på med trim och det är i mina ögon negativt och att den dessutom är så långt i väg hemifrån, anners är den just den bil jag söker... Jag får helt enkelt vänta på rätt tillfälle.... Dime: Så sant så..... Godnatt. |
|
| Länk Den här är ju grymt läcker fast du kanske söker en svart eller silver... | |
|
Ahlgren nej jar inte haft nån cab men det hade inte varit fel ;) Jag tror det blir den silvriga ska sticka o kolla på den i dagarna ;) |
|
|
Länk Ahlgren va tycker du om den här? Jag vet inte om det är dåligt eller bra men motorn är bytt på den va säger ni om det då? |
|
| Vetoni, spontant utan att ha sett den bilen så tycker jag att den ser sliten ut, både i ratten och stolarna. | |
|
Spontant fick jag det intrycket också, plus den har legat på blocket ett tag nu.. Mitt ultimatum är den silvriga du ska kolla på fast i en anna färg... Du får skriva hur det gick nu i veckan när du har varit och undersökt bilen Vertoni. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.