|
|
|
|---|---|
|
Fråga. Är det någon som har erfarenhet ang montering av hardtopfästen. Får en känsla att det är ganska så snålt om utryme. Ringde BMW dem skulle ha 7-8000:- för montering och matriel. MvH Marcus | |
|
Det är jättelätt! 4 bult som ska dras fast... sen om du vill ha värmen i bakluckan är det dock ett par kablar till som måste kopplas in. Jag har möjligtvis ett par hardtopfästen till salu om ett par veckor... (Tar 10 minuter att montera dom utan värmen i rutan...) /Magnus Länk Happiness isnt around the corner... Happiness IS the corner! |
|
|
Strålande Magnus.. 10 min låter bra. Tittade i BMWs manual för montering av HT-fästen. Såg riktigt svettigt ut .. lyfta ut säten mm Får du några HT-fästen över så är jag intresserad. /Marcus |
|
|
Låter intressant att det går att montera själv, men skall det inte till massa nya plastpaneler oxå? Cleo, vet du vilket material som ingår i BMW's pris? /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
Tror att det var 4200:- HT-fästen + elkabel BMW shopen i Solna ska ha 1500:- st HT-fäste. /Marcus Här kan du tanka ner monterings anvisningarna.---> Zipfile Länk |
|
|
4200 + lite eget jobb är ju klart mer överkomligt än 7-8000 kr. Jag fick inte ladda hem monteringsanvisningarna då jag inte är medlem. :-( /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
Ett litet tip Fredrik... bli medlem... finns en del bra "tips unt trix" där Stockholm +25 och SOL ... ... |
|
|
Blir tyvärr inte några hardtopfästen över... /Magnus Länk Happiness isnt around the corner... Happiness IS the corner! |
|
|
OK tack ändå //Marcus "Så jäkla skönt med sommar + en Zätta" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.