|
|
|
|---|---|
|
Stereon i vår E39:a har lagt av, jag misstänker att det är säkring som gått men hittar inga trasiga i handskfacket eller i bagaget, någon som har tips på vilken säkring eller något annat som jag ska kolla efter? CD växlaren har ström, men jag antar att det går på någon annan säkring. Blogg:M3Länk | |
| Kanske sitter en säkring på baksidan av stereon? | |
| Det finns lista i gör-det-själv avdelningen på alla säkringar , det sitter en säkring direkt på radion. | |
|
Hewi, hur kommer man åt den säkringen? Blogg:M3Länk |
|
|
Eftersom jag har navigation i bilen så var jag ut och tog ut navigations delen, ingen säkringa bakom den! Jag har kollat samtliga säkringar som kan ha med radion/steron att göra men kan inte hitta några trasiga säkringar! Någon som har tips på vad jag ska kolla? Blogg:M3Länk |
|
| Din radio sitter i bagage utrymmet , på touringen sitter radiomodulen under ett plastlock ung kl 10 i förhållande till reservhjulet (iallefall på den E39 touring jag kollat på) framtill sitter bara display+kassette spelaren. Har du Hifi-pkt i bilen så finns det även ett slutsteg i utrymmet under luckan framför reservhjulet. | |
|
Problemet är nu löst! Den hoppade igång av sig själve!!!! Blogg:M3Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.