|
|
|
|---|---|
|
Vad tror ni om denna 540 e39. ar stått avstäld i ca 2,5 årmm import och tre ägare i sverige. är det någon som har varit och tittat på bilen i Karlstad.. Bra pris och kan vara ganska lätt att förhandla ner pga att den stått länge.. Mvh Länk | |
|
Kan inte låta bli att referera till denna tråd: Länk I samband med trådens diskussion ger namnet SM-bilar ett rätt så negativt intryck (ägarna sadister och köparna masochister?). :) Mvh Mikael |
|
| Run Andreas6019, run...tomten finns inte, i vart fall inte i Karlstad med en importerad 540 som "råkat" bli ståendes i 2.5 år. | |
| Hahaha.. Ja det kan man nästan tro.. för jag ringde till dom förut och skulle höra lite.. han som hadde hand om bilen var upptagen men ringde upp mig vi 15:00. Jag kan säga att han inte var för trevlig och fick inga riktiga svar på mina frågor han bara tjatade om att han kostat på den 10000 när han bytte avgassystem+katt.. När frågan kom upp om servicebok så sa han att det finns massa papper på bilen. ???? tänkte jag och frågade igen... svaret blev::: Serviceboken säger inte ett skit, bilen fungerar det är det som räknas... Så det finns ingen servisbok frågade jag.. nej sa han.. Sen sa han.. Äre du inttreserad så får du ta den som den står för 89000 eller om så skickar jag den på recond och höjer priset till 98000. Vilken idiot. och han ska vara försäljare. Undra varför den har stått i 2,5år uttan att blivit såld. | |
| JA Robert. jag run:ar som fan:) | |
|
Jag undrar; Om man är intresserad av en bil utan servicebok, kan en M-test tala om att bilen inte är misskött i service? Eller hur noggrann är en M-test? |
|
| köp min touring istället, tänkte skänka iväg den för 75000, kommer annons om nån vecka eller så | |
|
Spider:: det vet inte jag, Hal aldrig m-testat en bil men med den bmw 540:n så är det nog på sin plats. jag kan inte släppa säljares resonemang.. BMW4EVER.. Läg ut lite bilder och info får jag se:) |
|
|
Varför står det "komplett ifylld servicebok" i anonsen om säljaren sagt att det inte finns någon servicebok. Hoppas dom har sålt sin sista bil |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.