|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet vad E34 sedan har för vinkel mellan bagagerumsgolvet och ruggstödet+maxHöjden, behöver veta det nu när jag ska skräddarsy en baslåda till min 540. *Allt eller inget* | |
|
hmmm, varför inte bara ut och mäta? ska själv börja på bygget i min, lite trångt blir det med basar och alla steg och grejer. [Varför ha en motor som suger, när det finns fläkt?] |
|
|
Har inte bilen här, den står på verksatd och jag hade tänkt att börja på lådan innan bilen är klar för att sedan kunna trycka in den, men jag tror jag åker till backe imorgon och får lådan uträknad exakt som jag vill ha, 160:- är inte så mycket för att få sina vilja igenom tillskillnad om man nu börjar bygga efter sina egena uträkningar som dessutom är baseade på en tredje parts ritningar. Men visst hade jag haft bilen här så hade jag måttat vinklar m.m för att förenkla mötet imorgon, så vad har du för bygg planer, själv hade jag tänkt bygga en basreflexlåda med 2st MDS power 12" i en mkt speciell formad låda. *Allt eller inget* |
|
|
har för mig att måtten e 88cm bred - 38,5cm hög (om man har fällbart ryggstöd bak o då e det i framkant en förstärkningsbalk) sen skiljer det ca 15cm nere o uppe... mvh Danne 390Nm - oljebrännare! nu med 20" 'igen' Länk |
|
|
förlåt, såg att det var en E34, min var till en E39 - tar tillbax allt jag skrev *putsar glasögonen* mvh Danne 390Nm - oljebrännare! nu med 20" 'igen' Länk |
|
|
jaha, då förstår jag.. men lådan räknar man ju ut själv, kör du sluten eller nått annat? jag har 2 rockford fosgate 15", och dom tar ju lite plats, fast dom kräver ju itne så enormt stora lådor iofs... men sen ska stegen få plats, ett kicker ZR1000 är ju ganska stort, sen har jag ett mindre soundstream till framsystemet... sen kondingar och kablar på det, tur man har touring. [Varför ha en motor som suger, när det finns fläkt?] |
|
|
Vad jag kommer ihåg så tor jag måtten var : Bredd: ca 900mm max Höjd : ca 400mm max men vinkeln kommer jag inte ihåg. *Allt eller inget* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.