|
|
|
|---|---|
|
Ja då va gruvloket besiktat då ! Sökte tid i Sala men skulle få vänta till 13 Augusti fick en tid i Avesta samma dag !!! Tvätta å städa in/ utv/ under, och hoppades på att den skulle gå igenom, eftter vinterns utomhus vistelse. 1. Avesta personalen var super trewvliga (kanske p.g.a nedan ;-) 2. Blankt papper med frasen den ser ju jä-ligt fin ut. 3. co2 0,0 Så får man mullra ett tag till ! Ha de ! | |
|
grattis. bävar lite, ska själv in med min på min första besiktning som ägare, har kollat på dom tidigare besiktningspapprena o på dom så verkar inte HC värdena vara allt för dj*vliga, så de ska nog gå bra. mvh Erik A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! (ärligt stulen av Jesperado) |
|
|
Jajsen: kan du inte lägga upp lite interiör bilder på din 750? :-) vill gärna se. Mvh, Johnny |
|
Paap Reeder |
Vad fick du för HC- värde? MVH /// Paap R |
|
HC vårdet mättes inte ydligen på min bil !! ?? Va de nått dom gflömde? Ja hatar miljö värden me allt va de heter av ren natur,har varit i länder som skulle få en mjiljövän att tappa både ögon och näsa ;-) så sitter vi och klappar oss för bröstet här i sverige och tror att våra utsläpp kommer att förändra världen fy f-n Ha de Niklas |
|
|
jalpina ---> Kommer förhoppningsvis i morrgon när ja hämtar den från "vinter" förvaringen. (har tyvär fortfarande snett ryggstöd på försrstolen dock) mvh Erik A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! (ärligt stulen av Jesperado) |
|
|
Besiktade min E32 740i igår och gick också igenom utan anmärkning. Är alltid orolig på HC-värdet när jag besiktigar, vilken bil det än är. Nu fick jag HC 005, vilket känns superbra. //Schnitzer |
|
|
Besiktade oxå min 740i utan anmärkning för drygt en månad sen. HC 016 som tydligen får vara upp till 100. bilen hade då rullat 275952 km. ___ BMW 740IA Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.