AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.120

Finaste Angel Eyes på en Röd e36a?

Sida 2 av 2
Länk de här ska ja beställa till minnär ja besiktat den.. 137euro.. o frakten ligger på 29euro.. inte så farligt dyrt o ja tkr dom e rätt snygga.. sj tycker ja det ser cleanare ut utan linjen i mitten.. o så tkr ja de e allt för lätt att blinkersen hänger snett o då ser ju hela bilen trött ut

BM
20
BMWMattie
BMW 328i Touring -95
xle: Dedär vart ju trevliga utseendemässigt iallafall, och billigt med. Frågan är om det ser bra ut när dem är på med dem där mindre ringarna. Är dem tillförlitliga att beställa från tro? Ett sådant set skulle passa till min touring med ser jag.. Och då hade man kunnat beställa njurar och ev. baklampor med samtidigt..
BMWMattie.. tror du ringarna är så mkt mindre då? ja tror inte de e så stor skillnad.. en kompis beställde och han fick absolut inga problem alls utom att han klanta sej lite så de tog några dagar till sa han.. men företaget i sej hadde han absolut inga strul med.. och på det mesta jag sett så är det 2 års garanti..

men om ngn har planer på o beställa.. kolla NOGA så det är till er bil och inte till en annan modell.. de finns rätt mkt på sidan om man bara tittar lite extra mkt =)

MVH

BM
20
BMWMattie
BMW 328i Touring -95
Njah, men jag har läst att vissa stört sig lite på dem mindre ringarna och att det ser bättre ut när dem går i överkant med lamphuset. Samt passformen är något som oroar mig. Men det är ju så pass mycket billigare ändå så jag kommer nog med slå till. Modellen du postade stämmer ju till min bil med så det är nog lugnt.. Däremot hittade jag inga njurar hos dem. Hittade överhuvudtaget inga kategorier utan allt verkade vara blandat :( Men jag får väl kolla lite extra noga som du säger så kanske man hittar..
nu blir ja lite osäker faktist=P ja vill ju inte ha så ringarna ser små ut =P.. passformen ska inte va ngt problem.. däremot vet ja inte hur det är med kopplingarna.. sj har ja tysk-import så ja tycker de borde passa.. kategorierna finns till vänster det står "3er BMW E36 Touring (60)" där passar allt din men de e rätt krångligt att hitta innan man lär sej hehe.. njurar har jag inte sett några

BM
20
BMWMattie
BMW 328i Touring -95
Jo, bilkategorierna hittar jag men jag syftade på produktkategorier. Verkar vara lite huller om buller där.

På stylabilen.se: Länk

"Komplett set Strålkastare BMW 3-serie E36"
3:e nedifrån passar min bil och jag ser den som ett säkert köp. Då får man får även se hur dem ser ut på bilen. Däremot kostar den ju bra mycket mer..

En bild på dem där tyska eyesen vore kul att se..
fan va osäker ja blir nu asså =P haha joo ja vill ju sjklart inte ha så små =P.. ne nu vart de jobbigt här..

An
23
Anders N:son
Bmw 335 coupe individual
svart
Länk
kolla mina de är inte små chrome dock men helt okej enkla att koppla in.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.