|
|
|
|---|---|
| Kan ngn berätta för mig vad det kostar att fixa nya pixlar till en BMW 540 IA 1998, vore kul att få veta? | |
|
Här finns en prislista Länk! Mvh Mikael |
|
| Finns även guide på meksidan som beskriver hur man får igång döda pixlar på ett ganska enkelt sätt. Det kan ju vara värt att testa innan man lämnar in för reperation. | |
|
Om du söker på pixlar eller pixelfel på forumet ser du att det finns två skolor angående hemmareparationen på forumet. De som anser att den förstör och de som anser att den fungerar. Mvh Mikael |
|
mr_camitz |
nån som har erfarenhet av företaget m-ä-t-a-r-s-e-r-v-i-c-e? de fixar pixelbortfall o de har en hemsida men jag får inte länka till den eller ens skriva ut dess namn pga forumets regler? beror det på att autopower anser att de inte är seriösa där eller? funderar på att lämna in mitt kombiinstrument där, priset han vill ha är 2000kr, jag behöver inte skicka det eftersom han finns i samma län som jag (sthlm). råd? erfarenheter? tips? har även jag funderat på att skicka ner d till tyskland, men jag antar att frakten kan skjuta i höjden, 2000 är ju ett fast pris o d e bekvämt att lämna in den i grannkommunen :) |
| Ganska otroligt att detta med pixelbortfall p.g.a dålig kontakt inte är åtgärdat. Man ser ju folk med detta problem oavsett det gäller en -96:a eller -07:a. Får inte BMW någon feed-back eller betalar BMW-kunder gladeligen för reparation och BMW-verkstäderna ser det som en lukrativ eftermarknad. Det rimmar illa hos ett märke som skall stå i spetsen för tekniska innovationer. Har peppar peppar alla pixlar i behåll efter sex år och 11500mil. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.