|
|
|
|---|---|
| Är det svårt att montera ett drag,jag menar är det förborrat på bmw och kablar framdragna.Har en 318-94 | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Jag monterade på min E39 inga problem, ett Bosaldrag finns visst på motornord,Det var bara att bulta dit perfekt passform.I kabelsatsen tillkomm ett inteface då kablaget inte är avpassat för högre strömuttag samt för att skydda datorn om det blir kortis i kärran tex.man tar styrspänning från ordinarie kablage precis som vanligt men det går igenom interfacet. obs avtagbart med skyddspåse och handskar medföljde. Är nog samma koncept på din bil.lucka till stötfångaren köptes på BMW 100 spänn + en sprayburk. MVH Hasso |
| Tack ska du ha för svaret...vad gick ditt drag på,det är väl bara att börja då om det är förborrat och klart | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
JAg bad BiloElservice plocka hem det så priset blev ca 3500 ink interface(ca 1000KR) Det var deras ink pris men vad det kostar till din bil kan du säkert kolla av på Motornords hemsida. En mycket bra beskrivning var det med också ska tilläggas.Det mest "besvärliga" var väl att såga upp luckan i stötfångaren(förmarkerat på insidan)så man inte gjorde ngr ofrivilliga märken.Hölls på en gammal mjuk heltäckningsmatta.Är konceptet lika på din bil så är det ändå en baggis att skruva dit.Tog ca 3 timmar i lungt tempo. MVH Hasso |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.