AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
977

Bild: min blanksvarta BMW 330iM cab -02

Ni
1.573
NiKeMaN
Volvo V90cc D4 AWD Polestar 2020
BMW 118d 2008
Tjenare!

Tänkte bjuda på en bild på min 330iM cab -02a....
hade tänkt ha fler o bjuda på men kamerabatterierna var slut när jag skulle iväg på fotosession så det blev bara bilden nedan tyvärr. jäkla skit :(

Länk

///Niklas "NIKEMAN" Johansson
"lägre än glocalnet och hårdare än he-man"
grymmt snygg... gillar dem där speglaran o fälgaran sitter bre även dem.. skulle vara trevlgi me lite mer bilder ;D
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Snygg bil! För mycket pimp över fälgarna bara... Annars skitsnygg.

Ni
1.573
NiKeMaN
BMW 118d 2008
Mja jag kallar inte fälgarna pimp iallafall... Det finns MÅNGA riktigt fula kinatillverkade så kallade pimpfälgar där ute att köpa.

Dessa är ju Abozzos Superstar Lance S2 fälgar :)

Kör du staggered? Ser så ut iaf, hett! *dreglar*

Fälgarna är inte riktigt min stil, hellre ett par M135 eller Alpina-style. Bilen är kanonsnygg, blänker som bara den. Svart är en läcker färg på 330 cab.
Ni
1.573
NiKeMaN
BMW 118d 2008
"staggered"?

Bones: Nä det är just det som är fördelen med fälgar. Vill man att bilen ska se "mainstream" ut så köper man några vanliga bmw-orginal kopior och vill man ha ett lite hetare utseende så köper man något annat ;)

Själv så tycker jag också om stilrena fälgar, gärna orginal iofs. Men jag kör hellre med fälgarna som jag har nu på bilen då som på denna bilen ser myyycket fetare ut. Hade jag däremot haft en e46 sedan eller touring så hade nog några andra ännu mer stilrena och enkla fälgar varit mitt val.

NiKeMaN : Hehe, smaken är olika, tycker fälgarna är snygga men hade valt en annan bil till dom :-)

Är bilen lackbehandlad eller är det ditt eget resultat?

Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
Snygg, Fälgarna liknar ACS nya fälg modell, hur snygga som helst, Tycker de passar bilen även riktig bra. 5 ut av 5 skulle jag ge dig :)
Ni
1.573
NiKeMaN
BMW 118d 2008
Bones: Jo, bilen är lackbehandlad hos BVS i Linköping. Brukar ALLTID polera och vaxa själv - men jag kände att en blanksvart bil vill jag inte ens ge mig på. =)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.