|
|
|
|---|---|
|
cha undrar lite om det finns nån slut dämpare med 2in och 2ut man kan köpa lr finns det bara med 1in å 2ut?? hittar inga med 2in 2ut kanske nån som vet vart man kan få tag på det ?? MVH // Mange | |
|
raka rör har i de flesta storlekar om jag inte missminner. kommer inte ihåg sidan men sök på google efter raka rör. |
|
| Ska ha en dämpare med utblås fast det finns bara med 1 in och jag har 2 rör å villinte bygga ihop till1 längst bak mvh mange | |
| Länk se på universal-ljuddämpare så ser du att dem har det du säker. | |
|
hitta inte det jag sökte där ska ha en slutdämpare med utblås 2stsom är kromade å är riktade uppot i slutet verkade bara ha ljuddämpare på den sidan MVh // Mange |
|
|
Till vilken bil är det? Är det till E30 så har Simons iaf. Man ska sikta på att vara bra! |
|
|
Kanske var till M5 förresten kom jag på eftersom du lagt tråden i detta forumet? Man ska sikta på att vara bra! |
|
|
jag är riktigt säker på att det inte finns med 2 ingångar och 2 färdiga utblås. skulle jag vara du så skulle jag köpa en med 2 ingångar och 2 utgångar som du sedan väldigt enkelt spänner fast 2 slutrör på. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.