|
|
|
|---|---|
|
hejsan undrar lite vart man kan köpa dämpare bak till en m5-91 kika lite men hade inte på motorn nord å har kikat in lite på carfix å andra ställennån som vet nått bra ställe som säljer på internett lr butik?? MVH // Mange | |
|
Tjena Mange Tror bara det finns på Bmw. Många sätter ju dit 535:ans dämpare + fjädrar ibak, dock lite tråkigt att förstöra orginalutförandet. Bytte nyss på¨min -91:a till Bilstein fram och bak + H&R fjärdrar och powerflexbussningar runt om, värt pengarna kan jag lova! Har iof mina gamla kvar, är inte jättedåliga men har läckt lite på vänstra sidan... //Jonas |
|
|
Lånar tråden lite Mange: Hur blev din m5 efter montage av powerflex runt om. HAr beställt till min m5a, men nu säger vissa att man inte kan ha det på för att man vrider av fästerna i framvagnen vid fullt rattutslag. Tycker detta låter lite osant. men men du som vet kan väl svara. Mvh BMW M5 för life. Snart Schrick kamaxlar och mappad |
|
| jag har i framvagnen och min fästen är inte söndervridna. | |
|
Kolla Bildelsimporten på nätet |
|
|
kikade lite på ge motorsport dom hade till min m5:a undrar lite vad nån annan har för sänkning om man kan ha 60/40 min är as låg bak mnot mina 19tummare vet dock ej vilken sänkning jag har bak litye osäker om man köper för lågt :D MVh // Mange |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.