|
|
|
|---|---|
|
Jag ska byta ut min 335Ci mot en 335d Touring pga att vi behöver en mer praktisk bil med 4 dörrar. Ni som kör 335d i dag, är ni nöjda eller mindre nöjda med något. Och har ni något tillbehör som man absolut inte får missa vid beställningen. Personligen är jag tänd på en vit med terra-läder. //Stefan | |
| Är helnöjd med min, enda jag saknar är vintersulor :) | |
|
Jag är nöjd. Den elektriskt utfällbara dragkroken är guld värd ibland. |
|
|
Har botaniserat i div biltidningar i helgen och läste ett repotage om en DSM-chippad 335d sedan. Prestandan var enligt följande 0-100 5,5s 0-160 12,7s. Och i en annan tidning hittade jag ett test i intervallet 70-130 på 4,7s. Inte många sportbilar som slår detta. //Stefan |
|
|
Vi ska byta ut vår ständigt trilskande Volvo S80 D5 -07 efter sommaren och jag är riktigt sugen på en 335d... Provkörde en sådan för ett tag sedan och blev alldeles såld! Kan denna spec vara något? Vad anser "panelen"? Svart II solid Sensatec Svart Lättmetallfälg Stjärneker 159 17" Interiörlister i ädelträutförande Valnötsrot Belysningspaket Komfortpaket Aktiv styrning Dragkrok infällbar Förvaringspaket Kupévärmare med fjärrkontroll Sportläderratt Sportstolar Stöldlarm med fjärrkontroll Xenonljus Något som fattas, något som "måste" finnas? Jag vill inte ha något sportchassi eller större hjul. Har tidigare haft en E91 320d med dynamicpaket och 18", en alldeles för stötig och bullrig bil i min smak... Mvh. |
|
| Vet inte om det ingår i något paket, men backsensorer vore nog inte bortkastade pengar. | |
| Backsensorer bör ingå i Comfortpaketet. | |
| Funderade också på sansatec på grund av småbarn och att det är lätt att sköta, men blev avrådd från att välja det från alla håll o kanter. Slutade med tyg/skin varianten på klädseln istället. | |
|
Elektriskt inställbara svankstöd i sportstolarna. |
|
|
Min beställning av 335d Touring. Färg Safirsvartmet Klädsel LCAD LCAD Grå Utrustning, paket 7RS Comfort 534 Klimatautomatik 544 Farthållare med bromsfunktion 4AE Armstöd fram 507 PDC bak 521 Regnsensor 431 Automatiskt avbländande backspegel, invändigt 663 Radio Professional 337 M Sportpaket 775 Individual innertak i antracit 4AD Interiörlist Aluminium finslipad 715 M Aerodynamikpaket 760 Shadow Line högglans 481 Sportstolar 704 M Sportfjädring 710 M Lädersportratt Utrustning, fabriksmonterad 761 Individual - Extra mörka rutor 522 Xenonstrålkastare 563 Belysningspaket 676 Hi-Fi högtalarsystem 470 Barnstolsfästen ISOFIX 493 Förvaringspaket 508 Parkeringsdistanskontroll (PDC) - fram & bak 3AC Dragkrok 320 Utan modellbeteckning 6FL USB-anslutning 302 Stöldlarm 5AC Helljusassistent 2MF Lättmetallfälg - M Stjärneker 193, 18" (run-flat däck) Utrustning, eftermonterad matta bagagematta Vad säger ni om valet. //Stefan |
|
| Safirsvart är grymt snyggt! (har själv det) :) | |
|
Svårt val med inredningen tycker jag. Grått och svart känns kanske lite tråkigt. swedst: vad har du för färg på klädseln. Ska försöka behålla mina Schitzer-fälgar om dom inte åker med på köpet. Kul med en dräpar diesel igen. (har ännu inte provat 335.an) //Stefan |
|
| Har svart tyg/skin det ser helt okej ut. Enda nackdelen med svart/svart är att bilen blir ju så lätt skitig och det blir så fruktansvärt varmt i den när solen ligger på som idag. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.