|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Hej.Jag undrar när kommer 123 d ut? | |
| Utan att veta så tror jag det är troligare med en 125i samt en 125d. | |
| lästw idag att 123d kommer inom koer.. dieselfyra på 204hästar... mums ..ett chip o bilen är en raket :D | |
|
Blir nog en kalasdyrt pris på den motorn. Därmot lär den sälja i 3 och 5 serien. |
|
|
Ska de döpa den till 123d?! Jag är tämligen säker om att det handlar om dubbelturbofyran på 2 liter.. 204Hk/410Nm.. Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Jag tror att nya 204 hk dieseln kommer att heta 120sd, inte 123d. Mvh, |
|
| namn som namn bara den kommer :D ... vad tror ni att man kan komma upp i med ett chip??? borde väl ligga nära 250hk | |
| 123d kommer den tydligen att heta. Lite osexigt namn sådär kanske. Men är det en helt ny motor eller en upphottad 177-a? | |
| 123d är redan bekräftad och går att beställa om någon vecka. | |
| Till skillnad från 120d så har 123d dubbla seriekopplade turboaggregat enligt samma princip som i 286 hk dieselsexan i bl a 335d. | |
|
Vilket nostalgiskt namn! Jag har en 123:a diesel i garaget men den har en stjärna där fram ;) AE |
|
| Den annonseras i tidningen av BMW group, dock är det den miljöbilsklassade som säljs nu enligt annonsen. | |
Ghost Rider |
Den kommer hete 123D tydligen så finns det en i sverige redan va jag fatta det som så va det nån svesnk säljare som jobbade i tyskland som har en sån i eskilstuna trakten |
| Någon som har ytterligare info om 123? Sneglar på 120d men frågan är hur mycket det skiljer i pris till en 123:a. | |
|
grundpriset på 123d blir 307000:- kommer dock inte ihåg om det är 3 eller 5 dörrar då. Finns att beställa till båda iaf. Septemberproduktion är det som gäller och effekten blir 204 hästar |
|
| låter faktist väldigt dyrt | |
| Låter ju märkligt dyrt. Man får ju en 120d + M-paket + all utrustning man behöver för det priset. | |
| Samma motor kommer även att komma till X3. | |
| 2.0sd motorn kommer inte till x3 som det verkar nu. kollade förra veckan och då var det ändrat i höstens program. däremot får x3 nya 177-hästarsdieseln | |
| Är det någon som vet när 123d introduceras i svenska prislistor och broschyrer? | |
|
Har för mej att en bmw-säljare sa till mej att den kommer i höst. Men man vet ju aldrig. Jag tycker att den borde finnas i prislistorna nu när 2008:orna gör entré. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.