|
|
|
|---|---|
|
På måndag den 4 juni träffas vi för andra året i rad hos Carlia Bil i Falun. Vi börjar kl 17.00 och håller på tills det är stängningsdags. Känner vi för att fortsätta träffen åker vi sedan vidare till något trevligt näringsställe. Vi tittar på intressanta bilar, snackar BMW och fikar. Med en blandning av kunskap och tur kan du vinna fina priser i tipspromenaden som kommer att finnas uppsatt i försäljningslokalen. Träffen är öppen för alla BMW-entusiaster - medlemmar i BMW CS såväl som icke medlemmar. Välkommen! Styrelsen för BMW CS Stockholmssektionen | |
|
Är det någon som känner för att komma på träffen? Tänk på att du inte behöver vara BMW CS-medlem för att komma. Välkommen! Styrelsen för BMW CS Stockholmssektionen |
|
|
Jag funderar på att åka dit, men har inte bestämt mig till 100% än. The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight... |
|
|
Nu har jag bestämt mig, jag åker dit! Hoppas man inte blir ensam bara :) The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight... |
|
|
Det kommer minst två till som du känner ;-). Hillo |
|
|
Hemkommen från Falun igen, det blev motorvägen dit och krokig landsväg hem :) 02:an var som vanligt helt oberörd av de nästan 20 milen det blev. Lite klen uppslutning på träffen tyvärr, (vi var bara sex stycken allt som allt) men det blev ju i alla fall enklare att vinna tipsrundan då :) The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight... |
|
|
Det här såg man ju i tid.... Blogg:M3Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.