|
|
|
|---|---|
|
Som det står ska köpa e36 325 runt 20-40k jag tycker att e36:an är tok ful utan m paket. Men undrar om ni vet hur mycket ett m paket kostar ungefär har försökt letat lite grann men inte hittat.tack på förhand // mvh Stefan | |
|
för dom pengarna borde du kunna hitta en med åtminstonde M-front. sen e de bara att komplettera me lister 1600kr (nya) bak 1500+lack kjolar 1000+lack å ett par speglar 1000kr+ lack...typ...kan ju bli mkt billigare åxå om du har tur... |
|
|
Finns en på blocket som säljer ett komplett kit för 5000kr.. Finns även nåra sånna saker på stylingkompaniet.com för runt samma pris.. detta är givetvis inte original men snudd på ;) mvh |
|
|
Jo tycker man borde kunna hitta med m-paket för dom pengarna. Men många jag varit och kollat på så har dom varit slutkörda och tänkte nu vidga minna vyer och titta på 325 utan m-paket och sätta dit det man vill ha efteråt. Men tack för svaren för nu vet jag priser på allt. Man kan ju alltid köpa något som sagt från styling butik eller något liknande men antingen orginal eller något eget vore ju trevligt så man smälter in eller har något som ingen annan har. Bara att leta. // mvh Stefan |
|
|
Köper du orginalgrejer så är passformen 100%, köper du icke orginal hos ex stylingkompaniet så är oftast passformen helt åthelvete och du kan räkna med en massa slipningar och om byggnader om du över huvudtaget ska få det att se okej ut. Så köp orginal om du vill ha det bra från början. Då passar fästen och allt som det ska. |
|
|
Jo precis. Men att göra om är inget problem eftersom bror är plastlagare och lackerare så är det någon man kan ta hjälp av och även lära sig själv under tiden. Men kan ju ändå fråga när jag ändå är på g. Om någon vet någotställe som svider om tyg stolar till läder stolar. Finns ju ibland m3 inredning men om man har otur att missa. // mvh Stefan |
|
|
har en fråga bara,, hur hittar man m-paketet på stylingkompaniet? där e ju så himla många olika företag???? please some one info |
|
|
Hör finns iaf front och sido kjolar M look Länk |
|
|
man tackar så mycket,, info |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.