|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har byta lampor i halvljusen. Vad ska jag köpa för något? sen hur starka? är 55w MAX? skulle vara tufft med lite blåaktigt ljus! /Johan ---------------------------- King of the road | |
|
Då skulle du kunna köpa lampor med blått glas. Enligt lagen så är 55w max i halvljus ja... who dares wins... |
|
Crusty |
Wizzard! har du fått mitt mail? "The Blue BMW" |
|
Crusty>>>>> Jag har inte fått ditt mail.. det är nå Cp med min benneskog@gotmail.com det tar typ 3 dagar innan mejlen kommer och ibland så kommer dom inte alls. skicka gärna de igen på johan.benneskog@telia.com så ska du se att de kommer fram :) /Johan -------------------------- King of the road |
|
|
Tyvärr inte så tufft (blåaktigt) förslag. Philips Vision Plus eller Osram Silverstar. |
|
|
Osram "super" cool bule, ger ett behaglit ljus /Nicke |
|
|
Länk Länk |
|
VillHaCab |
Var kan man köpa "Philips Vision Plus". Har kollat lite olika mackar men dom har inte haft. |
| Köpte mina Philips Visionplus på en Shell-mack i Gävle. Extrapris 2 st för 250:- !! Tycker nog att de är rätt bra. | |
VillHaCab |
Finns det ingen återförsäljare i stockholm då? |
325Ci |
Osar Cool Blue har jag på min..lyser fint som fan o ser fint ut =) kostade 225:-/paret på Audi..hehe |
325Ci |
Osar Cool Blue har jag på min..lyser fint som fan o ser fint ut =) kostade 225:-/paret på Audi..hehe |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.