|
|
|
|---|---|
|
cha behöver lite hjälp att hitta nån blankett lr liknande man kan skriva ut så man kan översätta ord som kommer upp i instrumenthuset tex när baklyset e pajj å spolarvätskan förlåg m.m finns det nått papper man kan skriva ut där set står alla ord man kan tänkas behöva?? MVH Mange tacksam för svar | |
|
Går det inte att byta språk på E30 till exempelvis engelska? Se: Länk (Jag har ingen aning om det går på E30) |
|
| är ingen e30 glömde skriva att jag har köpt en m5-91 :D | |
|
ja fråga samma sak... men ficka bara som svar att ja skulle byta språk till engelska... hur man nu gör de....??? struggling |
|
| Kolla jorgenps länk... | |
| Finns ingen check knapp i bilen så byta språk går inte borde ju finnas nånstans man kan läsa | |
| Det står inte CheckControl på knappen, det är den ena knappen på hastighetsmätaren (går igenom glaset brevid mätaren), den andra är för trippmätaren. | |
| Provade hålla in knappen på alla lågen på nyckeln men hände inte ett skit mvh mange | |
| På min E39 så håller jag in knappen medans jag vrider om till tändningsläget för att komma in i "menyn", kolla om det funkar. | |
| Funka inte de heller men men kanske inte går på dn 91a muh mange tack för tipset iaf | |
|
Du måste hålla inne den högra länge.. åså vrid på tändningen på första läget först Funka på min M5 -92 |
|
|
hur längee höll säkert 2 min... i läget där allt e svart el??? struggling |
|
|
Japp, steget innan alla lampor lyser. Gjorde det för en liten stund sen på min efter att jag bytt batteri. Höll inne den i ca 20 sekunder. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.