|
|
|
|---|---|
|
Länk nån anledning till att inte inhandla? Verkar ju vara prisvärda grejor.. BMW M5 -89 | |
|
Det verkar dessvärre inte så seriöst när man tittar på sidan. Ingen besöksadress, inget tel nr eller ens mailadress. Utan bara ett formulär man kan fylla i och numret till ett oregistrerat kontantkort. Det gav i alla fall mig inga seriösa vibbar. Men det finns ett företag registrerat vid namn "Bromsmannen" och det är en enskildfirma reggad på en 32 åring. Jag hade nog inte handlat där eftersom det känns viktigt att kunna få tag på firman om något skulle gå snett. Jag har dock ingen erfarenhet av företaget i fråga. __ Bilblogg: Länk |
|
| Jag har pratat med honom på telefon förut och jag tycker han verkar seriös | |
|
Det är ofta efter ett köp som en firma visar sig seriös eller inte. Typ om man har problem eller frågor och så. Ofta ar allt bra tills att man får grejorna sen är det typ omöjligt att få tag på dom igen... // M.V.H. Daniel |
|
| kan bara säga att det är en seriös säljare.. har 2 kompisar som har handlat av han och han är väldigt trevlig.. själv hämtade jag ut mina bromskiver i går och monterade dom i dag=).. skickade mail till han och han svarade direkt så ja gav han adress och telefon nr och när han hade skickat dom så ringde han upp och gav fraktsedel nr så man kunde kolla vart paketet var.. | |
|
Haha sitter ni o kollar upp företag som ni ev. skulle köpa några bromsskivor av??? Då har man för lite o göra.. Visst klart man kan kolla upp ett företag men inte för o köpa bromskivor av nä då måste det handla om betydligt mera kosing... /Jocke |
|
| Dotte; Det tar typ tre minuter att kolla. Och även om det bara handlar om några tusingar, ligger det i alla fall i mitt intresse att göra problemfria affärer, oavsett om det kostar 1 kr eller 100.000 kr. Och att gynna oseriösa är inget som ligger mig varmt om hjärtat. Därför lägger jag gärna tre minuter för att minimera den risken. | |
Ampe |
Vadå inget telefonnummer. det finns ju visst. Sen finns det ju en hemsida att gå in på. Tycker nog att det verkar seriöst. Annars får ni väl skicka ett pm till mig =) Är visserligen inte inloggad så ofta men det kanske kommer ett mail. Annars är telefonnumret 073-6124062 eller 070-7813548 Adress: Smedbygatan 33 i Storfors/Värmlands län. |
|
Kan bara hålla med att det fungerar bra när man handlar från/med denna firma, vi är några som handlat av honom och det har fungerat bra. Nu har vi ju den fördelen att vi bor nära, men som sagt det har fungerat pefekt. Det är med öl och whisky som med bilar, ibland häpnar man över vad andra väljer! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.