AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
614

Hur kan man få bakåt framsätet ännu mer i e36?

Xy
252
Xyris
520i -93
Ja, som rubriken lyder, hur kan man lyckas med det? Jag vill gärna ha en 3-serie istället för en e34. Dels för köregenskaperna, men också för att de är billigare att äga. Men jag tycker e36:orna är lite trånga, och skulle vilja få bak sätet bara lite till. Är enormt frusterande! Kan man byta skenor eller bygga om dem. Nått borde man kunna göra tycker jag! Det är som jag säger: det kostar att vara lång!
en
922
enor
320i Cabrio -89
520i -94
Jag ställer mig tveksam till att en e36 verkligen skulle vara billigare att äga... hur menar du då?
klart det skulle gå o flytta skenorna.. krävs väll svets o borr dock ..
3 serien är garanterat inte billigare ä 5 serien 3 serien e36 är den dyraste bortsett från M bilarna . både e39 o e34 är billigare..

Jag ger nästan exakt dubbelt så mkt för en 328 95a som ja gav för 528an från 98 jag hade förut!

Köp en e 39 istället .. dom är billiga nu!

HP
Xy
252
Xyris
520i -93
Den årliga försäkringen för mig mellan 520i/316i är en skillnad på cirka 3000. Reservdelar är billigare för e36. Skatten är billigare. Den drar mindre soppa. Är det svårt att fatta att 3-serien är billigare att äga? men ok, mellan motorstarka modeller är det väl annat. Men jag ska börja plugga igen, och vill ha en spargris till bil. Dock inte jappsare!!
okej . ja vill man åka en 316 så är de ju annat .. jag tycker 3 och 5 28an nästan är för slöa . Funderar på en M bil nästa gång om det inte blir ngt med turbo igen ..

Dock intressant .. Vart hittar du billigare reservdelar till en e36a ??

HP
Xy
252
Xyris
520i -93
Jag antog det rakt av. :P
en
922
enor
320i Cabrio -89
520i -94
Forska lite i saken så kommer du att finna att E34 i de flesta fall är billigare i delar, och i värsta fall lika dyr som E36!

Och, ska du jämföra snikmodeller så kolla i alla fall rättvist - dvs 518 mot 316, annars blir det inte så rättvisande ;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.