|
|
|
|---|---|
| Ja kom över en Tis som med multilanguage, som ja då har installerat, först sysadm och sedan Tis. Problemet är att på båda installationerna kunde ja välja språk å valde ju såklart svenska, men sen när ja starta programmet så är de ju iaf på tyska!! Å då fattar ja inget! Går de att byta språk i programmet eller har ja installerat något fel, eller vad?? | |
|
Nej det går inte att byta språk, annat än under själva installationsfasen. __ Bilblogg: Länk |
|
| Aha.. Det var ju mindre kul, men själva programmet ska väl finnas på sve eller eng också eller?? | |
|
Ja det ska finnas svenska och engelska versioner av TIS. __ Bilblogg: Länk |
|
| Ja det ska göra de ja.. Men varför i hela friden kan man välja 20 språk i installationerna om programmet ända bara är på tyska!? | |
|
I min TIS kan man i alla fall växla mellan engelska och tyska, det är de enda jag har testat... |
|
|
Hur gör man det? __ Bilblogg: Länk |
|
| Ja, precis, hur gör man det?? Det var ju de som var frågan från början! | |
| Fel av mig... minnet är kort. Det var visst bara i ETK som det funkar... :( | |
|
Okej så det går inte att ändra språk i Tis? Jag måste säga att de verkar helknäppt att installationen av samma program finns på massor me språk, multilanguage... Kan någon som vet klargöra huruvida det finns TIS på svenska eller inte? Och i så fall om man ändrar språk eller om det bara finns det språket som det är när man startar programmet... |
|
|
Jag har sv tis på orginalskiva. Mvh/Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.