|
|
|
|---|---|
|
Har fått problem med hissarna i fram på min coupe, säkringar är hela, båda sluta fungera samtidigt, Så jag tänkte kolla om reläna är hela, men frågan är vart dom sitter,? i själva dörren ? MiN äLskLinG Länk | |
|
Slutade c-låset och takluckan (om du har en sådan) också att fungera samtidigt? I sånna fall lär det vara det blåa relät under ratten. //Salis |
|
|
hej salis, nej min taklucka och c-lås fungerar MiN äLskLinG Länk |
|
|
Okey, kolla en gång till på säkring nr 7 tror ja det är. Skumt att bägge la av samtidigt. Kan ju vara nått med reläet ändå men låter osanolikt. //Salis |
|
|
var inne på bmw och frågade, han tror att det kan vara modulen som sitter bakom handsfacket. så jag ska ut o mäta på den, den modulen kostar 2800:- utan kodning, sen tillkommer 900:- för kodningen =) MiN äLskLinG Länk |
|
|
okey.. kolla skroten innan du köper en ny på bmw =) hmm du har ju sådant där nytt, kan hända att de gjort mer ändringar efter 93 då alla stora ändringarna kom på bilen (även elsystemet). //Salis |
|
|
de gick inte att köpa från skroten då vissa inte gick att koda om ... enligt snubben på bmw MiN äLskLinG Länk |
|
|
det låter ju skumt, bara d e samma års modell så borde d nog fungera. Kolla ifall du hittar något serinr på den och ring till skroten och fråga efter samma bara så tycker ja d borde fungera. //Salis |
|
|
ja tror samma som dig,,, det är inte alltid bmw har rätt om jag ska va ärlig MiN äLskLinG Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.