AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
958

Värdering M5 E39

Mo
133
Mortaz
M5 -00
M Roadster -98
Intressant att veta vad ni anser kärran står i.

M5 E39 -00 Sv.såld Lemansblå 2ägare inklusive mig 4100mil.
Välskött servad som den ska inga skavanker överhuvudtaget interiört som exteriört.
Utrustad med det mesta som svart helskinn skinklädd panel alcantra i bagage och tak prologic sorround dubbla rutor navi elstolar elhissar elspeglar ej telefon.
Eftermarknadsprylar som 19" BBS challenge kryobehandlade slitsade skivor fram från frozenrotors Roesch sportbelägg & Milltek helsystem rostfritt.
Orginal i motor ej chippad fartspärr kvar.

Vad tror ni?
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Navi? Taklucka?

Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk
Nyckel att få ut mycket pengar här är att rikta sig till M5 aspiranter med väl utvecklad milskräck som inte lider av årsmodellsnoja och har en tjock plånbok..:)

Lasse Karlsson
Tjena Mortaz!

Det låga miltalet lockar säkert + att den är svensksåld! Däremot är ju 99:an och 00:an lite vanskliga årsmodeller vad gäller Vanosrassel, hög oljeförbrukning och taskiga ABS-givare tex! Men är den i sånt skick som du beskriver, skulle min gissning bli mellan 225-240 tusen, men då lär du ha lite tur också, tror jag!!

HA DET!!
Mo
133
Mortaz
M5 -00
M Roadster -98
Herr gaspedal;
Står navi i texten taklucka står inte med eftersom det inte finns någon.

För örvrigt är det en 00a tillverkad i juli vilket jag antar gör den till en sen 00a och dom har väll fått dom nödvändiga uppgraderingarna som tidigare modeller saknade om jag inte minns fel?
Den har varken vanosrassel eller hög oljeförbrukning och är M-testad prickfri.
Kopplingen är som ny och den har gått igenom en inspekt 2a för 50mil sedan.
Tack för svaren!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.