|
|
|
|---|---|
| jag syftar på den tjockare kromlisten i överdelen av njurarna på 6an och 3serie sedan och kombi. Tycker det är fruktansvärt fult, förstår inte designsyftet eller hur någon designer kunde tycka det är snyggt. vad tycker ni? | |
|
Ovidkommande för min del. Helhetsdesignen av båda modellerna är i mitt tycke extremt lyckad, det du benämner som "mjölkmustasch" är ju uppenbarligen en av ingredienserna. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Smaken är olika, att debattera smak och tycke är poänglöst. För min del tycker jag 6-serien och 3-serien är kanonsnygga. Designen växer. Dock skall jag erkänna att jag var skeptiskt när de första bilderna kom ut. |
|
| Jag tycker också bara bättre och bättre om E90-designen, men just mjölkmustascherna tycker jag är det fulaste på bilen. | |
|
Har tänkt på att jag tycker det är snyggt och lyckad design. M v h |
|
|
ser extra konstigt ut mot mörk karossfärg Länk |
|
| Instämmer Vigg0. Jag har en svart E90 och har funderat på att montera svarta njurar, kanske skulle det funka att bara byta den övre delen. Någon som har någon länk till en bild med sådana njurar? | |
|
Testa i Photoshop först bara grabbar, innan ni tar till vinkelslipen och sprayburk... ;) /L |
|
|
jag hade lackat allt svart med en gång.. har inte tänkt så mycket på det innan men när jag såg den svarta bilen så... neh Mvh:Jani (Team FF Survival) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.