|
|
|
|---|---|
|
Hej på er! Har provat en produkt som heter Menzerna och då närmre bestämt Menzerna 30 som fungerar helt otroligt på BMW´n här hemma, har en bekant som provat på sin merca också och han är likaså också impad av produkten. Trixet med produkten är att inte ta för mycket så den skvätter och inte för lite så den börjar damma (man ska mätta trissan). Det vi (jag och grannen) upptäckt är att med lammullstrissa så blir resultatet outstanding på kort tid arbetstid och djupet likaså. Så ville bara dela med mig av erfarenheterna till er andra här i klubben :o) ! Köpte från LJ-trading.se för dom som undrar var detta finns... | |
|
Hej! Nice dog b t w:) Läste lite på lj-tradings hemsida och konstaterade att en del av deras produkter innehåller flourpolymer. Detta ämne är i sig, enligt min egen privata subjektiva åsikt efter många år i plastbranschen, 6 gånger mer miljöåverkande och bryter ned livsviktiga organismer i naturen än motsvarande mindre miljöagressiva material. Potential att utveckla mer sund naturinställning tycker jag såsom grundinställning. Sedan är dess ursprung Tyskland, landet som vann 3:e världskriget, att sälja mest bilar:) Mvh Asken |
|
|
Intressant Aouseus, och var hittar man dessa lammullstrissorna nånstans då? MVH Sven |
|
| Sven> Faktiskt hos LJ också efter att mailat dom o frågat vad som funkade bäst med Menzernan... | |
| Menzerna är godkänd över hela europas bilindustri och används som originalprodukt i fabrikerna för just BMW, mercedes mfl... Enl. uppgift från leverantören. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.