|
|
|
|---|---|
|
Är på väg att hitta en lösning för att få in min iPod i min Z4 och skulle behöva lite råd. Har hittat 4 olika lösningar för det hela men inte hittat några recensioner av respektive så skulle nu vilja se om några här på forumet har några erfarenheter av det hela. De jag har hittat är; BMW Original ~ ??SEK Dension IceLink Plus ~ 1700SEK <A HREF="Länk Hemsida</A <A HREF="Länk DICE ~ 1400SEK <A HREF="Länk Hemsida</A> <A HREF="Länk webshop</A> Connects2 ~1300SEK <A HREF="Länk Hemsida</A> <A HREF="Länk | |
| Hur editerar man :) | |
|
Jag har icelink i bilen och är mycket nöjd. Det var skönt med svensk support också när jag tabbade mig i installationsfasen :) |
|
|
Icelink och helnöjd. Enda synpunkten: I 4:3-navin blir det lite taffligt när man skall visa ID3-tag så jag har valt helt simulerad CD-växlare, dvs det står "CD 1, track 4" i displayen istället för Låttitel och Artist. Jag har fattat det som att stödet är mycket bättre i "vanlig" Business eller i 16:9-Navin. Carl |
|
|
Det blev en Icelink plus för min del också. Orkade inte med att importera något från USA. Installationen gick mycket smidigt (~45min) med lånade verktyg från BRL. Tack för det. Någon som vet hur man får stereon att skrämma liv i iPoden när den gått ner i standby läge. Som det är nu måste jag öppna handskfacket, trycka på en knapp på iPoden så den vaknar och sen starta bilen. Lite omständigt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.