|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
| ja folk här är dåliga att posta bilder på sina bilar ;) | |
|
Håller med om att det är ett jäkla bra drag i 120d och känner mig även skyldig att inte lagt ut fler bilder.. Det är ju ett sånt skitväder hela tiden. Går ju inte att få några fina bilder.. M v h |
|
|
Fick min 120i den 6/7 och har redan hunnit köra den från Göteborg upp till Norrbotten under semestern. Jag var lite orolig att sportstolarna skulle kännas obekväma under längre turer men jag är positivt överraskad. Stolarna känns mycket bra. Jag är ny så jag vet inte riktigt hur man gör med bilder, men jag gör ett försök. Här är den iaf. Länk Länk Länk |
|
|
September - kanske tidigare är vi lovade vår Alpinvita 118d 3D... Min blogg: Länk Lite humor: Länk |
|
|
Adjust: Bra bilder - men lite för mörka bakgrunder på en så mörk bil... vänd på konceptet så blir det ännu bättre! :-) Min blogg: Länk Lite humor: Länk |
|
|
ang portabla gps så kan jag ju tipsa om att det förmodligen går att koppla in strömmen innanför ljusvredet till vänster om ratten om ni kontaktar en monteringsfirma, istället för att ha kabeln dragen till 12V-uttaget... Ni blir förmodligen dock avrådda att ha gps:en till vänster om ratten av trafiksäkerhetsskäl - när man släpper fokus från vägen så drar man tydligen bilen åt det hållet man fokuserar, enligt folk som kan... |
|
|
Det stämmer säkert att man drar bilen åt det hållet man riktar uppmärksamheten, men då den är betydligt enklare och närmare att nå än om den sitter i mitten tycker jag det är bättre. Fast den främsta anledningen till att jag satte min till vänster om instrumenthuset är att det blir lite trångt på höger sida mellan instrumenthuset och förvaringsfacket. M v h |
|
|
Hur många av er som beställt en 3-dörrars har fått den levererad? Jag beställde min för lääänge sedan, och har fått den försenad flera gånger. Pratade precis med min säljare och den går i produktion den här veckan med leverans senast V41. Mao blir det en MY08 vilket känns bra. Mvh Johan |
|
|
Jag räknar med att få min denna eller nästa vecka. När jag beställde sa de mitten av juli men det har flyttats frammåt några gånger. Men nu ska det vara nära :) |
|
|
Min är på väg in till Halmstad, beräknad till Stockholm 17:e september. BMW Danderyds otroligt hjälpsamma säljare har lovat att ringa mig så jag kan komma och titta på underverket när de får in den. Leverans 28:e september (min nuvarande bil styr detta datum) :D Mvh, /Wille |
|
|
Är det bara 3-dörrars som är försenad? Har blivit lovad våran vecka 38 så man hoppas den kommer då,nu är det ju ingen 3-dörrars så den kanske ligger bättre till vad gäller leverans. |
|
| Beställde i slutet av Maj och är lovad denna vecka eller senast nästa vecka. | |
| Jag hämtade min 120dM 5d förra måndagen. Beställningen gjordes i mitten av juni. Enligt säljaren då var ledtiden för en 5d ca 8v och för en 3d ca 14v. Min bil kom avtalad vecka. Är riktigt nöjd hittils. Har iofs bara kört ca 50 mil. | |
|
Min var bokad till 28-sept/1-okt redan när jag gjorde beställningen i våras, dock verkar det som att 3-dörrars varianten har längre tid, beställning till leverans, än snitt-BMW'n. E92 335 verkar också vara en modell med långa leveranstider just nu. Mvh, /Wille |
|
|
Yes! ÅF ringde idag och jag hämtar min viting i morgon. |
|
|
Idag har jag hämtat min! 120i 3-d Lemansblå med M-sportpaket, Advantagepaket, Xenon, Radio Pro, Hi-Fi, USB, m.m. Mer info här: Länk Ett par snabba bilder... Länk Länk Länk Länk Det blev bara 10 mil runt omkring stan ikväll ;) |
|
| Jag hr blivit lovad nästa vecka men har inte hört något ännu. Ngn som fått sin 3-dörrars levererad från Jönköping än? | |
|
Gaah, nu kliar det i fingrarna... Mycket tjusig fdahl, 3-d lyfte verkligen LeMans-blå! Mvh, /Wille |
|
|
Beställde min 320d i juli, först skulle den komma i september, sen blev leverans ca V.46. Detta beror väl på att alla vill ha nya dieselmotorn, eller att man vill ha en -08? |
|
| yes, imorgon hämtar jag min 3-dörrars :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.