|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Jag har precis beställt min Alpinvita 120dM 3-d och har Aug som produktions datum. Förhoppningsvis strular det sig på fabriken och dom tvingas skjuta upp tillverkningen till Sep så jag får en MJ 08. Leverans beräknas Sep/Okt. Ni andra då? | |
|
Du måste beställt precis nu va? Farsan har beställt en 120dM och får sin i slutet av Juli, han beställde för typ en vecka sen! Min 320dM kommer i början av Juli, beställd för 3 veckor sen. |
|
|
Beställde min förra veckan och säljaren gissade på slutet av Juli men idag så fick jag höra Augusti som produktionsdatum av säljaren. Tror att dom gissar på gammla vanliga 10veckor medans det i verkligeheten rör sig om 20 veckor. |
|
| 10-12 veckors väntetid har jag fått som svar. | |
| Jag beställde en 120d 3-d 15 mars, produktionsmånad är satt till augusti. 5-d verkar vara snabbare att få levererat. | |
| Min 118d 3d kommer v26, beställde också bilen i mars! Det måste alltså vara längre väntetid på 120d än 118d? Snart är väntan över... | |
|
När jag beställde förra året så var bilens tillverkning satt A.S.A.P och tillverkningen hamnade 3mån bort.Juni-Sept. Man har delat in den i rött , gult, grönt om man kan göra ändringar i specen osv. Plötsligt i augusti så tillverkades bilen och kom 1 månad tidigare än prel lev datum Thepe |
|
| det känns som om försäljningen på 1-serien kommer öka kraftigt nu när 3d-versionen finns | |
|
Jag beställde min i början av maj. Först gissade de på tillverkning i slutet av juni och leverans i slutet av juli. Men nu är det minst en månad försenat, dvs tillverkning i juli/aug. Nästa vecka ska jag iaf åka och prova en 3-d :) Men väntan kommer troligtvis inte bli lättare efter det... :P /Fredrik |
|
| Min kommer nog lagomt till midsommar.. Förhoppningsvis.. I 3 veckor så har svaret varit "om en månad ungefär". Så det visar sig.. Den som väntar på något gott väntar alltid för länge!! | |
|
Fick precis ett mycket glädjande besked. Från att ha trott att jag skulle behöva vänta till aug-sept. så känns detta mycket bra: Juni-produktion med leverans under v28! Detta på en Safirsvart 120dM 3-dörrars med läderklädsel Lemon! Wohoo säger jag! Känns skönt att ha nya bilen lagom till semestern. Mvh Johan |
|
|
Min får jag denna vecka :) |
|
| beställde en 3-d 130 i mars och ska få den i slutet av juli. kan hända att den hoppar fram i produktionen om det försvinner någon order, vilket jag hoppas:) den skulle ha tillverkats tidigare men det blev försening på alla 1-serie 3-d. | |
| varför blev det försening på 3-dörrars varianten? | |
| vet faktist inte men det var något produktionsfel eller liknande, händer att det blir så ibland när det är en ny modell. | |
|
Jag fick reda på idag att min bil kommer först vecka 28 :( Det var sagt v 24 men tji fick jag. Får iaf låna bil vid dom tillfällen som jag behöver. Chiro |
|
|
Hej! Beställde min 120dM 5-dörr i början på maj, leverans sep/okt bästa bästa fall i agusti skall ringa säljaren i nästa vecka och kolla. |
|
| var med bmw i Halmstad idag å hämtade hem min...där fanns många nu:) | |
|
Komigen grabbar! Upp med bilder! |
|
|
Fredric, Var det "special treatment" från BMW, att kunna hämta bilen direkt i Halmstad istället för att (som jag) åka buss i två veckor till medans jag väntar på att de skall frakta ner bilen till Malmö? |
|
| bra kund kanske :)..jag vet inte..men bmw sa att när den e klar kan vi åka å hämtar den i Halmstad så slipper vi vänta på transport som kan ta 7 dagar extra | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.