|
|
|
|---|---|
| Är det någon här på forumet som äger denna M3 eller kanske någon som har varit och kikat på den?? Av annonsen att döma verkar den typ klockren.. Rätt färg, rätt stolar och givetvis manuell =) | |
|
Eeeh glömde visst länken =) Länk |
|
| Den ser omlackad ut. Kolla nyansen mellan framdörr och bakskärm. Kolla med ägaren ifall den är lackad. Ser inte bra ut. | |
| Jo jag såg att dörren ser mörkare ut, men jag trodde det bara var solen/ljuset som gjorde det. | |
| Det såg ju inte så vidare ut !!! | |
|
Har sett många bilder där det kan bli så där. Behöver inte betyda någonting, åk och kolla på bilen istället. Flåklypa |
|
|
Man skall ju inte dra örona åt sig för att en bil ser omlackerad ut. Det behöver inte betyda något negativt (förutom möjligen då nyansskillnaden). Av de sex BMW jag ägt har fyra delvis lackats om medan de varit i min ägo. En på grund av inbrott, en efter skadgörelse, en efter att ett rådjur sprang in i framskärmen och en på grund av att en bil körde på den på en parkeringsplats. I det sistnämnda fallet var skadan mycket liten, knappt synlig, men personen som orsakade skadan var faktiskt vänlig nog att lämna en lapp med sitt telefonnummer. INgen av dess skador orsakade några andra problem än att jag var tvungen att låta bilen stå på plåt och lackverkstad en vecka varje gång. Några följdfel av reparationerna känner jag inte till. |
|
|
Ser i mina ögon mer ut som nyansskiftning pga ljus och vinkel.. |
|
|
Tror oxå att det är ljuset och vinkeln som gör det. // M.V.H. Daniel |
|
Gemini__ |
Tror absolut inte att det enbart är ljuset och vinkeln som spelar oss ett spratt. Förmodligen omlackad vissa partier, men som sagt det behöver inte betyda att bilen i sig är skum på något sätt. Mvh: Thomas |
|
Dörr och fram skärm ser omlackat ut. Mvh Björn |
|
| äsch det kan verkligen bara vara komp. & vinkel som spelar ögat ett spratt. Frågan är dock varför man lägger in en sådan bild när det är så tydligt. Hur som, lyft telefonen. Ring & fråga, svårare än så är det inte :) | |
|
om regnumret är RDB100 så har jag ägt den. eller ja... min mamma. *fnissar* Mvh; Christofer |
|
| Den har väl samma nyans längst fram på framskärmen som på bakskärmen ? | |
|
Japp sneable. Jag har fått liknande bilder på min därav jag tror det kan vara ljus och vinkel som gör att det ser märkligt ut. |
|
| Det jävliga är att brorsan måste få sålt på sin 540 först, om det nu inte finns någon som vill byta sin fina 3.2 mot den plus ev. pengar. | |
|
Det där ser verkligen ut som ett dåligt lackjobb och inte nån effekt av ljus och vinkel... Det är ju ingen skillnad i ljus och vilkel på ytan längst bak på dörren och ytan längst fram på bakflygeln... Dom är typ 3 cm ifrån varandra och skiljer ju hur mycket som helst i nyans... Sen som sagt behöver ju inte omlackning betyda nåt skumt. Det finns få 11 år gamla bilar som har originalfärgen kvar. I övrigt verkar ju bilen helt klart värd att ta en titt på. |
|
|
Håller med Crisse mfl - det där ser verkligen ut som att bilen delvis är omlackerad och inte alls som om någon ljus-illusion. Detta kan vi emellertid spekulera om hur länge som helst. Att se bilen IRL avslöjar säkerligen huruvida vi har rätt eller inte, liksom huruvida bilen är värd att köpa eller ej. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| Jag har provkört den, regnummret är inte RDB100. | |
| Johisco: Kan du vara bussig och skicka PowerPost till mig med info om bilen? Brorsan är intresserad av den. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.