|
|
|
|---|---|
|
Tja, kom hem från jobbet idag och såg att bilen såg lite konstig ut, tittade lite närmare och såg att några idioter hade lossat och grillen och snott mina ögonlock. Att det i detta morderna samhälle fortfarande finns folk som inte kan se skillnaden på mitt och ditt. Nu till frågan, vet säkert att fler har varit med om liknande, hur ska man göra? Har polisanmällt det men är de värt att ringa till försäkringen eller vill de ha sina 2000 kr i självrisk? Blir det billigare om man fixar nya själv och skiter i försäkringen? De var ju riktigt lackade inget hemma jobb. Någon som vet vart man kan få tag på billiga ögonlock och hur mycket det kostar att få dem lackade?? Skulle bli tacksam för alla svar jag kan få, är jävligt förbannad men måste sova kväll. Så gärna några lugnande svar ;) Det är viktigt att se farlig ut när man har 4:an under huven ;) | |
|
Surt som fan jag vet , fick ett ögonlock bortbrutet för ett par veckor sedan Billigast på Länk 275kr .. inte fy skam det så jag beställde genast med snabb leverans som följd. Dock behövded lite slipning för att jämna till dem då de verkade en aning hemmagjorda men absolut inget fel på kvaliten. ta reda på vad du har i självrisk först , men tror det överstider kostnaden för att själv köpa delarna och lackera. |
|
|
hänt mig med dock innan besiktningen, gick upp till bilen på morgnen och skulle åka iväg ppå besiktning så ser jag att det ligge rplast framför bilen, bög ungarna hade inte ens vet att skruva loss dem utan sparkade in skiten för att på så viss få loss dem. jävligt roligt vill jag lova. tragiskt at t man måste ha garage så fort man ändrar nåt på utseendet. mvh kim |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.