AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
781

Värde 330ci 02

Tjenare

Jag funderar på att hämta hem en 330 från tyskland nu när jag (äntligen) sålt min 528

Bilen jag kollat på är

Blåmetallic
Manuell låda
stora navin
taklucka
skinn (sportsäten)
M paket
M chassi
Xenon
Djur och rökfri och i MYCKET bra skick enligt ägaren (men så är det väl nästan alltid)

Och säkert lite lull lull som jag glömt

Vad skulle ni ge för en sådan bil i tyskland, begärt pris ligger på 165.000 enligt mig kanske lite i överkant med lägger man in utrustningen och det påstådda skicket så kanske den är värd priset eller vad tycker experterna?
För det priset får du en svensksåld med samma utrustning, sen beror det på hur långt den gått eller om det är en cupe eller kombi.

Projektmannen
Det är en cupe med 10.000 mil på mätaren
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Coupéer med den utrustningen och milen är svåra att hitta billigare här hemma åtminstonde med verifierad historik. Är bilen vad som lovas och du kanske även kan pruta någon tusenlapp så är det nog ett bra köp.

___
//Ulf
Wi
2.100
Wiberg
iX40 -24
X3 30e -23
Den ligger nog inte långt under vad dom svenska gör, är min erfarenhet. Köpte mig just en svensksåld 330 Ci, med lite annan utrustning. För mig var dock inte M-paketet något krav, det verkar göra mycket på priset för de som vill ha det. Är det en bil som har den utrustningen du vill ha och den ser bra ut så är det knappast ett dåligt köp. Men det går kanske att hitta bilar med liknande utrustning och pris i Sverige också.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.