|
|
|
|---|---|
| Söker som en galning efter en tråd som jag läste här på forumet ang. en instruktion för att initiera om orginal larm nyckeln efter batteribyte (ir-larm). Någon som har länken ? | |
|
Hej! Har du ingen instruktionsbok?? Där står det hur du ska göra.. om inte annat så maila mig så ska jag skicka instruktioner till dig. aldrig mer Audi! |
|
|
* ställ tädningen i läge 2 med den vanliga nyckeln * ställ infrasänderen på den lilla lysdioden i framrutan med den lilla knappen neråt * tryck på låsknappen tills sändarens LED börjar blinka (ca 2 sek) Initieringen är då klar. inom 15 minuter måste övriga sändare som hör till bilen initieras. Det är vad som står under fjärrmanövering i 735 manualen... |
|
|
Tack ! Hittade en instruktion angående initiering i min instruktionsbok. Dock inte samma som du beskrev. Har ingen egen nyckel än, men har tillgång till en ir-nyckel från en 93:ans 530. Den borde väl passa till att etsta med ? Tycker inte att det är värt att köpa en hos BMW för 1945:-, bara för att få reda på att ir-mottagaren eller modulen är trasig. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.