|
|
|
|---|---|
| någon som vet vad detta är för front??? Länk den är ju lite lik ac-schnitzer men ändå inte den eller? | |
z4power |
tror det e acs vad hitta du den bilden? |
|
yepp allt annat är ju ACS så jag är nog 99% säker att fronten är det också, konstigt vore det ju annars! För övrigt jävligt go bil! Blev kär i den! Fräna gälar de fixat till! |
|
| jag går emot o säger att det inte är acs fronten ... de finn en stor skilland.. om ni jämför mot denna front Länk .. ribborni i fronten på den första går såhär så att säga \\ och på acs fronten såhär /\ sedan stämemr itne alla linjer | |
| ska väl vara ltie snäll o bjude på en till bild Länk lägg märke till saken på taket :P | |
|
Lätt den sexigaste Z4:an jag sett! Vill ha faktor 1000000000000000000 |
|
z4power |
läg in mer bilder på den!!! snygg stötfångare bak han har modat! med luft intagen! |
| har inte mer bilder men ska leta... men även fronten verkar modifierad isåfall för så där ser itne en acs front ut | |
z4power |
är ute efter acs bak! men man behöver en orginal m bakstötfångare::. om man ska ha den carbon-defusen..... mvh fredrik |
|
hittade 2 till bilder på bilen för er som vill se Länk Länk |
|
| Länk här kommer en artikel om bilen.. det var tydligen acs... är riktigt grymm | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.