|
|
|
|---|---|
|
Är det inte dags för en Bilhandlarguide? Eller är det inte praktiskt genomförbart?? Nygräddad BMWCS member | |
|
Då menar jag inte en "lära sig sälja sin bil guide" Utan en guide över seriösa handlare.. vilka man kan köpa sig en BMW av och vilka man ska undvika.. Så länkar till relevanta foruminlägg ang firman i fråga? Eller? Jag har många idéer.. Inte alla är bra :) Synpunkter? Nygräddad BMWCS member |
|
|
Trevlig idé. Men.... Kan bli problematiskt med att uppdatera en sådan (företagsförsäljning, moralisk kollaps etc) och då blir det surt. Vidare kan en handlare som inte hör hemma i sådana sammanhang kanske smyga in sig där med negativa följder för en köpare. Mvh Mikael |
|
|
Jag tycker Autopower skall vara en oberoende site. Så fort man börja lista bra/dålig handlare så förlorar den sitt oberoende. Sedan finns det möjligen legala och framföt allt moraliska aspekter. Jag tycker det är ok så länge någon ventlierar sina upplevelser men inte längre än så. Risken finns att det blir en rent godtycklig bedömning och justa handlare hängs ut som dåliga. Med all respekt för människor som råkat illa ut så ser vi bara en sida av myntet här. |
|
|
Vet inte om någon av er var med på gamla tiden, men för länge sedan så fanns det en ris och ros tråd om just bilhandlare runtom i landet. Det var innan denna versionen och utseendet kom på forumet. Om det är bra eller dåligt vet jag inte direkt, men det var en del handlare som blev rejält sågade för småsaker och det är kanske inte rättvist. Sen kan det även bli som mikealodoris nämner att en handlade smyger sig in här för att smutskasta sin egen konkurrent. Kanske en idé om att "logga" bilar som man vet säkert är mätarskruvade istället, där föregående ägare kan bekräfta ett miltal som plötsligt minskat. Diesel-räsern /Rickard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.