|
|
|
|---|---|
|
Fick igår min nya Z4a, fan vad snygg och fan vilken kör maskin o fan vad alla kollar :) Gäller bara nu att köra in den, lägger bilder inom kort. | |
| man får gratulera till en fin drömvagn... | |
| WoW grattis till en jätte fin bil,önskar dig trevlig sommar ;) | |
| grattis :D ... vad blev det för färg?? | |
|
Svart o svart, de enda som gäller för mig! Har en fråga efter ha kört in min bil efter resan till göteborg. Att bilen bullrar oerhört mycket var inte svårt att upptäcka. hur mycket mindre bullrar bilen igentligen med hardtop? |
|
|
Hardtoppen ska tydligen sänka ljudnivån mycket! Det mesta av bullret på Z4orna kommer bakifrån eftersom det endast är enkelt tyg runt bakrutan. Hardtopen har mycket bättre isolering överallt. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Dredd: har du kört en med hardtop på? Jag misstänker att run on flat däcken oxå bidrar till mycket buller.. |
|
|
Nej, jag har inte testat det själv. Jag har läst och fått det berättat för mig. Och precis som du säger. RF däcken bidrar till en hel del buller! Jag ska köra slut på dom jag har, sen blir det riktiga däck istället. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
| Hardtop gör en jävla skillnad på Z3 i alla fall, men man vill ju inte åka omkring med en hardtop på sommaren direkt. Det är ju tidig vår- och sen höstprylar | |
|
Här kommer äntligen två bilde rpå mina nya kärra: Länk *3,0Si Manuell *Safirsvart *Advantege-paket: innehåller bl a Xenon, förvarningsp, vindskydd, turbinfälg m.m *Stöldlarm *HiFi DSP *M-Sportchassi *M Sportstolar *M-ratt med multifunktion *ACC *PDC bak Det jag kan komma på just nu... |
|
|
Vill tacka alla på forumet som gav all info om Z4 inför köpet, kunde noll om Z4 men efter man hänger kan man det mesta. Tck till Fantastiska Z4, passive och alla ni där som hjälpte mig. |
|
| Du den där var inte dum. Snyggt med svarta fälgar, har funderat på det själv men aldrig sett någon bra bild på hur det ser ut på en svart Z4. Men nu vet jag och snyggt är det som sagt. | |
|
Jag gratulerar till val av en förnämlig vagn. Åk tillbaka till handlaren och be dem återta RFT-däcken å det snaraste, de är grunden till ungefär 65% av ditt obehag skulle jag uppskatta. Alternativt be ett juridiskt ombud skriva ett brev. Det är ett mycket effektivt sätt att reklamera en vara. Vänligen Asken |
|
| grymmt grymmt snygg bara att gratulera | |
| Den va nice ;) | |
| Fan vad najs du! Har samma sak kan jag säga!! Länk Får lägga upp någon bild sen när allt är klart också :) | |
|
Mycket fin, grattis till köpet, kul att höra att du är nöjd också :) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.